fredag 19 oktober 2012

Träningskonvent i Åseda


Fick nys via facebook om ett träningskonvent
i grannkommunen den 17:e November.
Nämnde det till en vän som inte var sen att hänga på.
Så nu är vi anmälda och jag är taggad till tusen
för att få testa massa nya pass, lära mig mer och få inspiration.
Bor ni i närheten av Åseda och tycker det verkar kul
så hittar ni mer info HÄR.

Nä, nu ska blommorna här hemma få sig lite
friskt vatten.
Sen ska kvällens tacopaj börja förberedas
så vi kan ägna kvällen åt underbart fredagsmys.
Kramar

6 kommentarer:

Emilias sa...

Hej!
Åh tänk vad roligt det hade varit om du också var med!! Jag har lite dålig koll känner jag, vart är det du bor någonstans? :)

Här blir det också tacos, hemma hos några vänner!
Kraam

Emilias sa...

Aha okej :) Det är ju inte så farligt långt!! Det bara måste vi få till :) Kanske någon gång i januari? Eller kanske till och med innan jul...

Vad lustigt det är med bloggvärlden, man pratar ganska mycket och lär känna varandra en del. Men så kommer man på att man knappt vet vart den andre bor någonstans :) I bloggvärlden känns allt så nära!

Kramkram och ha en fin kväll!

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jamen det lät ju spännande..vart ligger Åseda ?
Här blir det chevretoast till myset !

Kraaam

Theres sa...

2 och en halv timme ifrån mig. kan lova att jag funderar på det. skal suga på denna karamell en stund till.

Hemma på Sjuan sa...

Låter spännande! Jag fortsätter nog träningen på hemmaplan med mannen min :)
Idag hoppade jag över för att jag har blivit förkyld, det blev en långrunda i skogen istället.
Kram Suss

Theres sa...

<måte tyvärr hoppa över detta tillfället. men försöker att få ihop ett gäng som vill klara sig igenom tjejmilen nästa år. är du sugen på att hänga med? en helg i stockholm i hälsans tecken hade jag tänkt mig.