söndag 7 oktober 2012

Bortskämd en Lördag







Full rulle Söndag.
Så bloggen har inte hunnits med.
Igår blev det en lugn Lördag, dock inte hemma i min egna säng.
MrJ ville fixa med veden så efter tippen bar det av till mor och far.
Men finns det något bättre ställe att bli bortskämd på när
 man inte känner sig helt pigg??

Jag gick bara runt och mös.
Dix kan rasta loss sig själv där ute och smarrig middag fick vi serverad.
Jag fick även testa att rocka loss på pappas dragspel som
han fixat i somras:

"Tjo va de va livat i holka i lördags...."

Ni ska vara glada över att detta inte är en ljudblogg,
men kul var det....!

Idag har vi varit effektiva som få här hemma.
Men det tar vi imorgon.
Nu ska det laddas inför säsong 3 på Solsidan,
det missar ni väl inte?

Hoppas ni haft en riktigt skön helg,
Kramar

4 kommentarer:

Frederica sa...

Hihi, hade gärna fått vara en ljudblogg ;)

Självklart såg vi solsidan ikväll!

Hoppas du är lite piggare nu så du orkar din träning imorgon! :)
Jag vill så gärna, men någon vecka till ska jag nog vila från styrketräning.

Kramar!

Ekenäsliv sa...

Visst är det underbart att bli bortskämd hemma hos mor o far!
Låter som en skön lördag!
Kram Anna

Sofi sa...

Hej!

Så härligt att bli bortskämd hos mamma o pappa:)
Kollar såklart på Solsidan, det kan man ju inte missa! Riktigt bra!

Ha en skön kväll!

Kram på dig

Unknown sa...

Javisst är det väl mysigt att bli bortskämd av sina föräldrar även som vuxen...;))) Å va synd att inte vi fick höra den vackra låten...."när moster fastna me näbben i kläm"...haha....
Solsidan missades inte, den kan man inte missa....

Ha en härlig Måndag nu..
KRAAAAM till dig!!