onsdag 17 oktober 2012

Mys-fotäljer

Finntorp från ikea.se

Strandmon från Ikea.se

Storsele från Ikea.se


Ektorp från ikea.se

Bradford från mio.se

Florens från em.com

Redan Onsdag. Veckorna går i ett nafs.
 I eftermiddag är det dags att försöka lyfta kaminen på plats.
Så självklart fortsätter funderingarna om hur det ska inredas
den dagen det blir klart.
Vill ha två mysfotöljer framför.
Bordet tror jag redan jag vet hur det ska se ut som ska stå mellan.
Ett litet enkelt som räcker till två te-/kaffe-muggar och en liten ljuslykta.

Strandmon fotöljen jag hittade på ikeas hemsida igår blev lite av en favorit.
Men självklart måste jag se den live, få klämma och provsitta.
Den måste vara riktigt go och gå kura ihop sig i.

Onsdag betyder också gympa-pass.
Som jag längtat. Missade det ju förra veckan så nu är jag taggad till tusen.

Men nu får det bli en morgonrunda med Dix 
och sen premiär för vår del på Öppna Förskolan här i Landsbro.
Hur ser era Onsdags-planer ut?
Kramar






10 kommentarer:

Vit dröm sa...

Här är det jobb 8-19 så det blir en lååång dag! Hoppas det blir skoj på öppna förskolan!
Ha en bra dag!
Kram Anna

dianasdrömmar sa...

Iredningsplaner här med men det går alldeles för sakta...kram Diana

Anonym sa...

Storsele är jätte ostabil :/
Tyvärr.. För den är riktigt snygg...
Gillar att Ikea börjat göra kopior på märkesmöbler!;)
Kram Suzi
www.suziettan.blogg.se

Unknown sa...

Jamen det finns ju så många fina mysfåtöljer,så man ska verkligen känna,sitta å kura i dom innan man köper...;)) Jag fick tag i en begagnad mysfåtölj,inte så stor men skön..Bara att dra av tyget å tvätta,enkelt å bra...Men skulle behöva en liten fotpall,kanske kan sy en...Ja,det visar sig väl..;)))
KRAAAMAR till dig å hoppas att du får en riktigt härlig dag!!

Ullis sa...

Åh så kul! Den svarta rottingfåtöljen gillade jag! Och så spännande med er murade vägg! Kommer bli jätte snyggt!!
Ha det bra!
Ullis

Anonym sa...

hej!!! snabb fråga innan vällingen här.. vad hette fb gruppen för träningen??? kram

Emilias sa...

Hej tjejen!

Haha vad söt du är, som drömmer om mig ;) tänk vad man kan röra ihop det i sina drömmar ibland!!

Vad mycket fina fåtöljer! Gillar den från Mio :)

Hur var gympa passet? Jag körde ett styrkepass på gymmet idag. Var två veckor sen sista så det kändes mer än skönt!!

Kramkram

Unknown sa...

Åh vilka härliga fåtöljer, här letas det också med ljus och lykta efter sköna fåtöljer, fast här letas det efter gamla insuttna på auktioner och loppisar, en inte allt för lätt sökning;)

Hoppas du haft en härlig dag, här skippades promenaden idag då jag känner mig helt mörbultad efter dagens massage. Men imorgon kör vi igen;)

Ta hand om dig
Kram
Annie

Emma - Från min sida sett sa...

Helt sjukt vad snabbt veckorna går:) Jag gillar fotöljen på bild nummer 3, den är riktigt snygg! Åh va kul med Ullared, min syster var där nyss & det fanns massor med fina saker till barn!

Kram

Hemma på Sjuan sa...

Kul med en ny plats att inreda! Spännande att se vad det blir för nåt :)
Här har det gått i ett kör sen kvart över fem. Promenad, jobb, styrketräning, städning och matlagning. Har suttit i soffan en liten stund men nu ska tvätten hängas ;)
Kram Suss