torsdag 25 oktober 2012

Magisk svärta?

Före


STOR skillnad!

      






I Tisdags gick jag ju ner för att svärta 
luckorna som ska muras in i tegelväggen.
Rena magin.
Snacka om skillnad.
Fort och lätt gick det med.

Igår byttes jympan mot ett pass ute.
Annars hade Dix fått hoppa sin kvällsrunda,
och det har mitt samvete väldigt svårt för.
Men joggade på bra och la in en del styrka med hjälp
av lekparkens utrustning.
Mycket kan man göra själv, bara fantasin som sätter stopp.

Idag är det åter en lugn skön hemma Torsdag.
Välbehövligt efter 3 dagar med tider att
passa och tidiga rundor med Dixie.
Så nu ska jag passa på att ligga kvar i sängen lite extra
och kika runt bland alla mysiga bloggar som
inte hann läsas igår.

Tack för era söta kommentarer ni lämnar,
de gör mig så glad.
Ha en alldeles underbar Torsdag,
Kramar






10 kommentarer:

Anette sa...

Önskar dig en härlig torsdag. //Anette

Linda sa...

Vilken skillnad det blev. Kanon!

Fick du tag på någon tavla?

Ha en trevlig torsdag!
Kram Linda

Vita huset 28 sa...

Hej vilken skillnad o va snyggt de kommer att bli.

Ha en skön torsdag
Kram Camilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kan man kalla magiskt, så fina luckorna blev. Så fint det kommer bli.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Önskar även dig en härlig torsdag.
Kram
Annie

MirEll sa...

Ja, det blev ju lite skillnad. Det är först efteråt man ser hur bedrövligt det såg ut innan. ;)

Annika sa...

Vilken otrolig skillnad!! Kul när det märks så mycket. Ha en fin dag. Kram

Anonym sa...

Jag skrev till dig på den bilden när du la ut på Instagram men sedan skulle jag kolla om du hade svarat, så såg jag att min kommentar inte hade publicerats. Jag ställer frågan här istället!!

Blir det kladdigt? Eller hur långt tid tar det innan den "torkar"? Tycker kasett blivit lite "gråaktig" på vissa ställen och funderade på om spissvärta kunde vara ett alternativ. (?)
Kram

ååååååååå sa...

Va? Sjöng hon käken ur led?? :P ja då kan man ju verkligen säga att hon inte sparade på krutet. Häftigt att se henne live :)

Oj vilken skillnad! Blev verkligen hur snyggt som helst!

Ha en fortsatt fin dag!

Kram Verra

Kia sa...

Stor skillnad! Blanka och fina.

Ha det toppen!
Kram Kia