tisdag 9 oktober 2012

Möblerar i hjärnan

Rusta.se

ellos.se

ikea.se

mio.se

mio.se

Hmm, varför ska man alltid hålla på och möblera och inreda
sådant som inte ens är en tillstymmelse till klart?
I helgen är tanken att väggen till kaminen ska börja muras.
Sen ska den ju installeras.
Nytt golv ska läggas och tak och väggar ska målas.

Jag vet ju inte ens hur det kommer se ut exakt för än det är klart.
Men ändå ska man börja leta inredningsprylar och möbler.
Egentligen är man ganska trög?!?!
Lampor är nog det svåraste jag vet.
Finns mycket snyggt, men vet inte alls vad jag vill ha.
Hopplöst.

Ska ge mig ut på en morgonrunda med Dix.
Men vågar man ta en tur i skogen?!?!
Och vågar man ha Dixen lös då hon älskar att springa runt.
Eller kommer jag få argaste arga jägare efter mig?!?!
Kluvet.
Hoppas iallafall att ni får en underbar Tisdag,
Kramar

8 kommentarer:

Kia sa...

Jag har också svårt för lampor, därför fattas det några här hemma. Men den översta du visa, en sån har jag faktiskt gjort själv och den hänger i trappen!!

Jag ligger lite före jag med. Börja fundera på köket i lördags natt. Ligger inte alls i tiden att fixa där, har lite annat som går före... så undrar man varför man får magkatarr??

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Vit dröm sa...

Kul med lite tankar om hur man vill ha det men det är svårt att bestämma sig det håller jag med om :)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Unknown sa...

Ja,det är supersvårt med lampor men det kanske löser sig när allt är klart...;))
Ja,du jag vågar inte ut i skogen nu,hua...Å det gör mig lite irriterad för jag älskar att gå där med vovven...Bara att vänta ut jakten de...;))

KRAAAAM till dig å ha en ljuvlig dag!!!

Marianne sa...

Du är inte ensam om att inreda innan det är klart, man hinner ju till och med börja med nästa rum i tanken innan det man håller på med knappt är påbörjat:/
Inte lätt det där med lampor!
Jag gillar dom verkligen och köper i perioder helt planlöst på mig en hel del på loppisar.
Oftast är det ju "göra om" projekt som följer med hem och det bli liggandes istället....dumt!
Min taklampa av en sjöplanka tycker jag väldigt mycket om, du får hitta på din egen lampa du med!:)
Sök material på dina prommisar med DIx eller ett lampskelett på någon loppis!
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Heej!

Hoppas du haft en bra dag.

Kramar!

Hemma på Sjuan sa...

Inredningen är det roligaste så självklart funderar vi på det innan färgen torkat ;)
Snygga lampor, jag letar fortfarande efter lampor till hallen...
Kram Suss

dianasdrömmar sa...

Lampor är så svårt ps senare idag kan du vinna presentkort på just lampor hos mig ;) kram Diana

Emilias sa...

Godmorogn!
Det är ofta man ligger sådär före i tanken... Man vill så gärna att det ska bli färdigt och klart!

Ja lampor är lite klurigt. De var fina allihopa som du visa!
Själv drömmer jag om stor en Trine K lampa ovanför vårt matbord!

Förresten, tror du inte att när halsen väl är bättre så börjar snörvlandet komma... suck, dubbelsuck!
Två promenader har jag tagit den här veckan i alla fall... Bättre än inget!
Skönt att du är piggelin!

Kramkram