tisdag 2 oktober 2012

"Kändis"



Igår var det premiär för "Mamma-träningen" jag dragit igång.
Vi skulle varit 8 men sjukdomar och oroliga nätter satte stopp för 3.
Men vi var 5 taggade mammor som gav oss iväg.
Gick, sprang och körde olika styrkemoment.

På något vis hade vår lokaltidning fått nyss om min idé
och kom för att göra lite gratis pr för passet.
Så nu hoppas vi på sällskap av fler på måndag då
vi kommer köra vid tjustkulle i Vetlanda.

En stor aplåd för våra otroligt duktiga barn som
skötte sig exemplariskt i vagnarna.

Vädret är regnigt och trist.
Lilla S sover efter babysimmet.
Så nu ska jag nog kura ner mig i sängen med en kopp kaffe 
och min bok och bara mysa.
Hoppas ni får en fortsatt mysig dag,
Kramar


10 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Såg dig allt i tidningen idag! Visst är du kändis nu...här i stan i alla fall ;)
Hade varit mysigt att stanna inne med en kopp te i soffan...
Kram Suss

Martina sa...

Bra jobbat Malin!!!

Frederica sa...

Men så kul Malin! :)
Din ide förtjänar uppmärksamheten tycker jag!

Ha de så mysigt med boken ;)
Kram

Marianne sa...

Va kul att få den uppmärksamheten!:)
Hurtiga mammor, vad duktiga ni är:)
Själv har jag plågat mig vidare idag med prommis och armhävningar från knä;)
Skönt och kul! Så här andra dagen av utmaningen så gillar jag fortfarande ditt initiativ;)
Kram

Unknown sa...

Va roligt att få lite PR för det man kör igång,kan ju peppa andra som har svårt att komma igång...;)))

KRAM å MYS till dig...

Emilias sa...

Vad roligt!! Härligt med lite reklam :) synd att man inte har barn och bor närmare, då har jag självklart varit med!

Har dagen varit bra?
Kramar

Unknown sa...

Vilken kul idé, klart den skulle vara med i tidningen :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Linda sa...

Nu vet jag inte om jag har sagt det här tidigare men jag är ifrån Vetlanda. 23 år bodde jag där innan jag flyttade hit till Enköping. :)

Kram Linda

Theres sa...

detta är något jag själv har funderat på att dra igång. kul att se att även andra tänker i samma banor men som kommer lite längre än till en tanke.

räknas lek och bus i badhuset som motion i utmaningen??

Beas sa...

Viken inspiration du sprider! Det måste kännas bra.