onsdag 10 oktober 2012

10:e Oktober



Vacker, kall och frostig morgon på en dag med kluvna känslor.


Våran lilla hårboll Zelda fyller 7 år.
Grattis till vår bestämda lilla dam.

Men detta är också värsta dagen i mitt liv.
4 år sen min älskade själsfrände lämnade oss




Det gör fortfarande ont i hjärtat av att se henne på bild.
Hon var magisk.
En tankeläsare som visste precis vad jag kände.
Men hon var också tyvärr gammal och hade astma.
Hennes hjärta hade inte orkat en vinter till med hostan
och det var ett klokt beslut.
Men det hjälper inte smärtan och saknaden.

Älskade Dark Shadow,
ditt ljusa minner lever kvar.

Hoppas ni får en skön Onsdag,
jag ska skingra tankarna med ett efterlängtat besök hos en kär vän.
Kramar


5 kommentarer:

vitapusselbitar by me sa...

En dag med massa känslor och tankar kan jag förstå, skönt att ha en vän att åka till och få dela tankar och bara vara en stund!
Härlig dag idag, frosten, solen och hösten! Är ni i landsbro på måndag?
Känner mig piggare nu, var på bodycombat igår:)
Tack för dina tips för att hålla träningen vid liv, före och efter kort tycker jag är Kanon, såg på mannens telefon när vi fått våran V och en bild för en vecka sen, jag gnäller, men OJ vad jag hade gått ner. 24kg sätter väl sina spår helt enkelt. men nu ska jag Kämpa och få en stark kropp och bli en piggare mamma. KRAM FRÅN MIG

Kia sa...

Vad fin hon var!

Ha en toppen kväll!
KRam Kia

Ia sa...

Åh va fin! <3 tänker på dig lite extra idag då <3 kramis Frida & Tilia

Frederica sa...

Jag gillar inte det kalla, men ååh så härligt det var att se frosten idag :) Julkänslorna börjar komma!

Grattis till er bestämda lilla dam ;)

Förstår att det även är en tung dag, det är inte lätt att mista en fin vän :(
Hoppas du och din vän kan skingra tankarna och ha en riktigt mysig kväll!

Kramar!

Unknown sa...

Vilken vacker häst, sänder en extra tanke till er idag.

Önskar dig en skön fridfull kväll
Kram