tisdag 30 oktober 2012

Att trampa runt




(vackra bilder från sköna hem)

Ibland bara kliar det i mig.
Vill göra NÅGOT.
Ändra om, klicka hem massa nytt, pyssla.
Men samtidigt vandrar jag bara runt.
Vet inte vad jag ska flytta om, hittar inte inspiration
och finner inte rätt.

Efter lite blandat renoveringsprat
häromkvällen kom vi fram till att det nog
är bäst att renovera även gillestugan
innan vi gör klart myshörnan helt.

Det betyder INGET LULLULL än på ett tag.
suck
Men samtidigt det smartaste.

Frukost dags.
Hinner inte slöa här.
Promenad med underbar vän vid 9.00.
Gå ur lite träningsvärk efter gårdagens mamma-pass.
Hoppas ni får en fin Tisdag,
Kramar


9 kommentarer:

Unknown sa...

Åh men visst är det så ibland, och visst kan väntan kännas låååång men tänk bara vad roligt du kommer ha det sedan när du kan lulla i massor,)

Önskar dig en härlig promenad
Kram
Annie

ååååååååå sa...

Fina bilder! :)
Jag vet precis vad du menar. Man vill ändra och greja.
Vi ska sätta igång med tvättstugan nu. Det ska faktiskt bli roligt :) kul när det händer nåt.

Kram verra

MirEll sa...

Känner igen det där, idéerna finns men man får inte tummen ur att göra något, såna dagar är tråkiga.

Unknown sa...

Vilka härliga bilder..;)) Ja man vill ju dona å fixa hela tiden ju..Jag ska nog sy en golvkudde tror ja å lite annat mys..;))

Ha en mysig kväll nu fina du..
KRAAAAM!!!

Anonym sa...

Tänk vad kul det blir sedan när lullet! Ingen brådska bättre att sansa lugnt :) sen lät det oerhört skönt när du skrev om träningsvärken.. Ojojoj min förkylning har gjort mig otränad i två veckor nu.. Inte bra...;) kram

Frederica sa...

Trist att vänta med "lullandet", men det kommer ju bara lite senare istället ;)
Härliga inspirationsbilder du bjuder på!

Här är det sjukstuga så ingen träning alls :(
Du är duktig som kämpar på ;)

KRAMAR

Tatjanis sa...

Bra med en plan :-) även om lull-lullet är sååå skoj!

Ha en fin tisdag!
/Tanja

Marianne sa...

Vet precis vad du menar, man vill ha allt och man vill fixa sååå mycket!!

Hm....harkel....
Nu har jag en liten bekännelse att göra.....mitt nya liv har totalhavererat:(
Men from NU så ska det börja igen;)
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Så mycket man vill ha till hemmet jämt! Lullullet är ju så roligt!
Tack för hälsningen om mamma, hon ska få komma till Linköping nu men det finn ingen plats där än...
Kram Suss