torsdag 4 oktober 2012

Konstig?


Tänk att det är mindre än 2 månader till 1:a advent.
Jag kanske är hel konstig men börjar längta lite.
Någon mer?
Igår började jag kika efter julgardiner.
Är ju endel som saknas nu när vi har ett helt hus att pynta.

Trotsade sjukdomskänningarna igår och gav mig iväg till gympan.
Hade ju varken feber eller ont i halsen så kände att det får gå på
vinst&förlust.
Gick över förväntan.
Och vaknade inte klubbad idag, men kanske inte bättre heller?!?!

Ni blir bara fler och fler som kikar in här,
och det är så otroligt kul och värmande med alla era underbara kommentarer.
Så fortsätt gärna lämna spår när ni kikar in.
Håller en bloggerskas hjärta varmt vill jag lova.
Ha nu en riktigt mysig Torsdag,
Kramar


9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har sett att julböckerna så sakta börjar dyka upp, men har inte känt det där första julpirret än. Satt häromdagen och kollade foton från 2011, och hela november handlade om jul.
Kramar
AnnaMaria

dianasdrömmar sa...

Längtar också till jul, mysigt kram Diana

ååååååååå sa...

Du är absolut inte konstig! :) jag längtar oxå. Julen är en sån mysig tid. Riktigt njuter när jag får ta fram ljusstakarna och värma den första glöggen. Underbart! :)

Ha fin kanelbullens dag! :)

Kram verra

Frederica sa...

Nä inte ett dugg konstig, för då är jag det också ;)
Älskar JULEN ♥

Kram på dig!

Vit dröm sa...

Jag längtar faktiskt också, häromdagen tittade jag på nåt på tvn och det var julmusik i bakgrunden så då längta jag lite extra ;)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Kia sa...

Jorå, jag har börjat längta. Redan inhandlat första julklappen och planerat vart julen ska vara gjorde jag i våras. : )
Träningen är för min egen skull, går det för långt utan träning så hamnar nerverna i kläm i benen. Gör grymt ont, strålar från rumpan ner genom benet och ut i vaden eller nått. Så jag håller igång för att slippa det! Sen så vill jag komma lite bättre form till bröllop i sommar. : )
Tjejklassikern har jag varit på. Började med simningen och löpningen. Var dyng förkyld till tjejvasan så det sket sig. Men cykla sen tjejvättern. Året efter blev det tjejvasan. Så jag har gjort alla grenar men det blev inte på ett år. Sambon och M åkte kortvasan nu sist. Kör du det tror jag inte skulle vara något problem för dig! Cyklingen var värst tycker jag!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Ps. Gillar du vandring?

Sandra:) sa...

Men åååh vad mysigt, jultokig som jag är så längtar jag också massa :) Kraamis

Emilias sa...

Åh jul, jag längtar faktiskt också lite :) Vi åker till Thailand över jul och nyår men har ju alla advents helgerna hemma, mys!!

Var på ett Cirkelpass på gymmet igår. Typ 15 olika övningar för hela kroppen. 1 minut på varje och 15 sekunders vila emellan, sen ett varv till med 45 sek på varje. Det kändes kan jag lova. Både igår i form av mjölksyra i alla dess former och idag iform av träningsvärk. Men kul var det!!

Mindre kul är min onda hals och småfeber... DONT LIKE! Det kom smygades i natt... usch!!

Hur är det med dig?
Kramar

Unknown sa...

Jag börjar oxå längta lite smått,hoppas bara att det kommer snö oxå för då är det ju ännu mysigare...;)))

Krya på dig och ha en härlig dag...

KRAAAAMAR till dig!!