torsdag 11 oktober 2012

En korg full av höst.....


Idag fick sommarblomman till slut hamna
på komposten trots att det fortfarande blommar.


En tur på baksidan av vårt hus för att samla lite material.









Resultatet blev en liten korg full med höstkänslor.
En liten bukett ljung, en pumpa, två pinnar, ett hjärta som
vi fått av min svägerska och massa höstfina löv.
Tycker det blev bra.

Vilken mysig höstdag denna Torsdagen bjuder på,
helt underbart väder.
Hoppas ni får en mysig fortsättning på dagen,
Kramar

10 kommentarer:

Sandra:) sa...

Himla fint:) Så höstigt det bara kan bli:)

Vit dröm sa...

Fint det blev! Kul att du inspireras av mina recept :)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Linda sa...

Vad fint det blev i korgen. Önskar vi hade lite mer baksida så att jag kunde samla grejer. :)

Ha en bra em/kväll!
Kram Linda

Unknown sa...

Det blev väldigt vackert...;)) Naturen har så mycke att hämta..Jag har plockat hem en massa stenmossa till adventspysslet...;)) Man vet ju aldrig när snön kommer..

KRAAAAM på dig du fina!!

Frederica sa...

Åh så fint!
Höstens färger är så ljuvliga :)

Måste passa på att tacka dej redan nu!
Din utmaning har satt fart på mitt fläsk ;) Och det känns sååååå bra!

Kramar!

Unknown sa...

Vad enkelt och fint det blev. Jag gillar verkligen när man kör på med "man tager vad man haver" tekniken :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Svarta tassar i vit soffa sa...

Fin höstkorg!!! Saknar verkligen en balkong i den här nya lägenheten!
Anledningen till flytten är omorganisationer på sambons jobb. Efter en hel del övervägande tog vi det här flyttbeslutet... framtiden får avgöra om det blev ett bra beslut. Det känns ok än så länge i alla fall... tur att jag har hundarna att lägga all energi på :)
Kram
Jenny

Hemma på Sjuan sa...

Så höstfint du har gjort på trappan!
Ibland kan man få till det utan att behöva köpa nytt. Sommarblommorna har väl gjort sitt nu när det blivit minusgrader...
Kram Suss

Marianne sa...

Å så fint!
Hösten har så mycket fina färger!
Fin ljuslykta.
Kram

Hanne sa...

OJ, de va den finaste höstpyntade korgen jag sett tror jag :)
du är allt bra påhittig du!
Mina krukor fick bara fyllas på med cerise ljung, samma i alla :P haha, men fint de me! Kram