lördag 27 oktober 2012

Granna Granar





God Morgon Lördag.
Fick ju med två granar till från skogen.
(Den ena hamnade ju inne på köksbordet, den kan ni ser här)
En fick hamna i betongklumpen på tomten.
Tillsammans med den vissna ljungen.




Den andra visste jag inte riktigt var jag skulle ha,
så la den i höstkorgen på trappen.
Men efter att sett den där några dagar nu så
får den nog ligga kvar.
Höst möter vinter på något vis....

Hann inte fota dem innan snön.
Men vad gör det när snö är så magiskt?

Idag vankas en lugn och ganska oplanerad Lördag.
Får se vad vi hittar på.
Hur ser era helg planer ut?
Hoppas ni får en riktigt mysig dag,
Kramar



3 kommentarer:

MirEll sa...

Fint med granarna som trädgårdsdekorationer. Vi ska antagligen klä ut sonen till vampyr och åka in till stan för Halloween-firnade. Ska bli spännande. Ha en trevlig dag! =)

Unknown sa...

Sååå fint å mysigt det ser ut,jag ska oxå ut å plocka smågranar men det får bli till första advent..;))
Idag har jag en ganska lugn dag,ska bara förbereda middan så slipper ja det sen..;))
Solen skiner å några minus men jag blir nog inne idag för kropp å fötter värker som f*n..

Önskar dig en riktigt skön å mysig Lördag..

KRAAAM fina du!!

Linda sa...

Jag har inte hunnit prata med mamma och pappa idag men jag ser att snön ligger kvar.
Kanske har ni som vi strålande sol idag och då kommer väl det vita att försvinna.

Ha en bra kväll!
Kram Linda