tisdag 19 april 2011

Utlottning


För att fira att jag nu kommit över 10 000 besökare 
tänkte jag ordna en liten utlottning.
Det ni kan vinna är denna söta asken:




Har även funderingar på ett hemligt andra pris.

Vi kör de vanliga reglerna.
1 lott kommentera inlägget
2 lotter kommentera och länka med en av bilderna från din blogg 
3 lotter kommentera, länka och lägg dig som följare till min blogg
Skriv gärna hur många lotter ni ska ha.


Vinnaren drar jag lördagen den 7 Maj 18.00
Lycka till


Kramar


37 kommentarer:

Anonym sa...

Den var ju supersöt!

Härligt med så många besökare, det är nog för att du är så duktig på att kommentera på många fina bloggar och när man väl hittat hit tittar man ju gärna igen :)

Jag är med med en lott :)

Kram Ellinor

LyckligaPraliner sa...

Ja om jag visste hur jag ska göra för att länka...Vet inte vad det är ens...Generande egentligen :)) Har ju dig med på min blogglista men det är väl inte det som menas förstås. Ja, snacka om oinsatt. Och jag som verkligen skulle behöva en sån. Precis en sån :))

Anonym sa...

Asch, så duktig är jag inte! Och precis som du skriver, man lär sig något nytt varje dag.
Ja, hur många år sen kan det vara?
Hos mig är det bara bra, hoppas det är detsamma hos dig! :) Kram

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Malin! Jag vill så klart oxå vara med & tävla om denna söta ask :) jag tar 3 lotter!
Kram Kram

Anonym sa...

Klart vi är med;) följer gör vi ju redan och länka till utlottningen är en självklarhet;)

Önskar dig en helt ljuvlig dag och tack för dina värmande kommentarer...

Vita Björkebo sa...

Klart att jag är med och firar dina 10000 =)..
3 lotter tack.....
Va skoj..å så söt asken var....

Tack för dina ord =)...

ha nu en skön dag vännen =).,
Kram ANNA

I mina gömmor sa...

Jag vill gärna vara med!
2 lotter tack!

Anonym sa...

Har hittat din blogg idag, är jättegärna med på utlottningen med en lott.

nettan.klar@gmail.com

nattugglan sa...

Hej..nu är jag följare av din blogg.o så länkar jag..o hoppas på tur med hjärteburken...

Anette sa...

Hej
Klart jag vill vara med i din utlottning , jag tar 3 lotter .
Jag har en liten utlottning på min blogg :)
Kramen Anette

Gratishav sa...

1.Jag ärgärna med och tävla.och jag tar 3 lotter.

2.har länkat på sidebar på höger sida i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

3.har nu blivit följare till din blogg med namn Gratishav.

Hoppas på tur!
Glad påsk!

Anonym sa...

Jösses vilken söt ask!

Den vill jag hemskt gärna vara med och tävla om med max antal lotter såklart!

Min länk hittar du här:

http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/04/vinn-ask.html

Tova sa...

Flyger in på min kvast och plockar en lott =)

Fröken svår sa...

Jag vill vara med och tar mig två lotter. Här är min länk;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/frunerolindstrom-sina-10-000-besokare.html

Annas tipsblogg sa...

ÅH vilken underbar söt ask. Grattis till alla besökare!!!
Jag följer dig och tipsar så 3 lotter till lilla mig http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/sot-liten-ask.html

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
Är gärna med och nallar en lott..
Kram från mig!!
lotta.k3@spray.se

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 3 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/04/ask-7-maj.html Blev följare 5 Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Jasmine sa...

De e en fin ask, jag vill gjärna va me :)
kramar

kladdkaka1984@hotmail.com

liselotte sa...

Lagt till mig som följare, hoppas det blev rätt den här gången nu då, Liselotte

Sofie L sa...

1. Jag är gärna med och tar 3 lotter

2. Länkar i min blogg
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/7-maj-sot-ask.html

3. Följer dig via bloglovin som nr 6

Hoppas pa tur
citcit.kuruyemis@gmail.com

Vita huset 28 sa...

Hejsan höll på o missa din fina utlottning. Oj vilken söt ask. Har länkat så 2 lotter tack.

Ha en bra dag i solen
Kram Camilla

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Go kväll, kul att du kikade in hos mig. :) Är gärna med på din utlottning. Jag tar 3 lotter och önskar mig själv lycka till. ;) Kram

Unknown sa...

Hej!!
Jag vill gäääärna vara med och tävla! Jag kniper 3 lotter, tack!
Förresten så ligger det en ny tävling hos mig om du inte redan sett den, gå gärna med :)

Ha en underbar Valborg och en lika strålande 1:a maj!
Stor kram ia

Therese sa...

Jag hittade just hit via Vita Huset 28 och har tittat runt lite, gillade din plantering i pottan, jag har också en emalsjerad potta som jag brukar plantera i! Men i år är det ett par träskor som ka få blommor :-)
Givetvis kniper jag gärna en lott nu när jag hittat till din fina blogg!
Ha en strålande 1:a maj!

Hälsar,
Therese - Sockenvägens Söta

Anonym sa...

Hej vännen!!
Är gärna med och norpar en lott!!
Kramiz<3 lotta.k3@spray.se

Gnistra i Norr sa...

Självklart vill jag vara med o tävla. Jag beställer härmed 2 st lotter :-)

Hoppas att du får en trevlig dag.

Livingroom sa...

Är gärna med i utlottningen av den söta asken.Länkar med bilden från min blogg=2 lotter.

Inga-Lill sa...

1. Det är en mycket fin ask. Jag vill gärna vara med och håller tummarna för min lott.
Må så gott och Njut av våren!

Inga-Lill

(famwarnil@hotmail.com)

PyretPepsi sa...

Jag är hjärtligt gärna med!
Har länkat här:
http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/05/110507-tavlar-hos-fru-nero-lindstroms.html
och följer dig gärna på bloglovin!

freddesvitahem sa...

Jag är gärna med på din utdragning Och sätter 3 lotter.
Underbar blog du har.
Kram Fredde

Ninas Vardagskänslor sa...

Jag är jätte gärna med jätte fin.
Har tipsat här http://ninasvardagstankar.blogspot.com/2011/05/var-med-och-tavla-hos-frunerolindstrom.html
Blev följare nr 9. Nina_ortenlof@hotmail.com

Gisela Testmann sa...

oh jag vill oxå vara med :-) - men att länka kan jag inte än - jag tar dock gärna 1 lott och lägger mig på som följare
kram igen från gisela

Annefia sa...

Vilken söt ask! Jag vill gärna ha två lotter tack. Länkar från min sidebar.

Suzi-på tjocken sa...

Jag är gärna med på en lott!
(all sorters post är bra post om det intehar ett org.nr;)..)

Bajs att jag inte länkade det igår. Idag surfar ja mobil o vet inte hur man gör;)
Är dock följare på BL!
Tack förresten för dina fina ord hos Freddy<3

Svarta tassar i vit soffa sa...

Nu höll jag på att missa...
Klart jag vill vara med och tar tre lotter, tack :)
Kram
Jenny

Ullis sa...

Det här har jag ju missat fru Nero Lindström! Jag tar tre lotter! Länkar och lägger till mig som följare.
Ha det bra!
Ullis

Anonym sa...

Vill gärna ha en lott;)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com