onsdag 20 april 2011

Städning och ny-gammalt projekt

Efter slipningen har ju balkongen
sett ut som ett ända stort dammmoln.

Igår fick jag äntligen tummen ur att börja städa balkongen.
Vi bor ju längst ned så bara att flytta på cyklarna under 
och börja ösa på vatten.
Solstolarna var fulla av damm även de,
men passade perfekt i duschkabinen:


När balkongen var någorlunda ren och städad kom jag på att jag helt glömt bort
"projekt pinne".
Så fram med pappen igen:




Men nu är iallafall balkongen ren under.
Pinnen är oljad första vändan.
Sen får vi se hur det blir.

Men nu ska jag sätta fart och baka.
Finfrämmat även i eftermiddag,
och bebisgos.

Ha en underbar Onsdag.

Kramar




1 kommentar:

Rebeccas DIY sa...

Men du, är det snö jag skymtar nere på marken? Jag inser att jag inte riktigt vet var du befinner dig på kartan. Och projekt pinne, vad nyfiken jag blir? Vet du själv vad det ska bli? Spännande hur som helst. håll oss uppdaterade.