tisdag 19 april 2011

Sommartuge inspiration

Så här ser vår lilla stuga ut.
(ska målas om)

Syster Ysters stuga
(inte helt klar förra sommaren)

Mor & Fars stuga

Igår kväll när vi skulle somna kom jag på att jag aldrig riktigt brytt mig 
om hur vår stuga är inredd.
Oftast är man inne i mammas och pappas då det är där kök, toalett och tv:n finns.
(Bara där det finns el från solcellerna).

Så nu när vi åker ner på torsdag ska jag spåna i hur vi ska inreda
inne hos oss.
Ni kan tro att jag blev lycklig när jag kom på detta.
Mitt nyfunna inrednings- och pyssel-intresse kan ju nu tas till en helt annan nivå.

Eftersom den ligger precis vid havet så får det nog bli lite åt New England stilen:





Bilderna är lånade
Just det har ju glömt att näma en sak:
Nu Har Jag
PÅSKLOV

Kramar





5 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Ha ha va roligt att vi pratar om våra stugor samma dag!!
Det är lika här, mammas o pappas stuga med en liten stuga på tomten som är min o brors med våra familjer. Har varsit rum med separata ingångar. Vi har tagit bort bastun i våran och gjort ett litet pentry. Deras är nån kvm större o de har 2 barn o hund. Vi är ju 3 med 2 hundar.

Kolla gärna in under mina etiketter o välj stugan så hittar du nån bild på våran "kuppe" som mamma säger om rummet.

Kram Camilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Vilka fina bilder:)

Tack snälla du..ja vi får hoppas det blir så..vill jättegärna kunna njuta av det vackra vädret heela påsken!!!

Må så gott
KRaam Susanne

Therese Wahlström sa...

OMG vilket snyggt bord!! :) Vart har du hittat det?? Jag söker med ljus och lykta efter ett snyggt bord till lägenheten. Gillar också New England-stilen. Min kusin jobbar på Willa Nordic, kolla in deras hus... han ska rita ett New England åt oss, när det väl blir dags för husbygge!

Du har verkligen tur med vädret på lovet må jag säga, härligt värre! :)

kramar

LyckligaPraliner sa...

Men underbart säger jag bara!!! Vad kul att få tänka på inredning, fixa o dona :) Stugan ser verkligen söt ut, om man kan säga det om en stuga :)

Ha det gott ! / Ann-Louise

Anonym sa...

Hej! Hittade hit för ett tag sen och kikar gärna in och kände att det nu var dags att lämna ett avtryck :) Det var längesen vi träffades men du kanske känner igen mig ?!
Ha ett bra påsklov nu!

Kram Karin