söndag 10 april 2011

Tillbaka i 101:an





Skönt att vara hemma igen efter 30 timmar arbete.
Men ett mysigt arbete så har gått bra.
Min älskade man överraskade mig med att ha målat klart fönsterbrädan.
Så nu börjar köket faktiskt bli helt klart.
Inredningsdetaljer blir man dock aldrig klar med ;)
Hästskon är en väldigt kär ägodel.
Det var en av de sista skorna min älskade Dark Shadow hade.
Tyvärr var hon tvungen att lämna oss 10 oktober 2008.
Men hennes minne lever alltid i mig.




MrJ överraskade även med att ha målat ett av våra senaste fynd.
Denna gamla trälådan.
Perfekt som tidnings- och reklamsamlare.

Men efter att varit ute en runda med Dixen i det härliga vädret får det nu bli soffmys.

Hoppas ni haft en underbar helg.

Kramar

PS Nu är våren här. 
Hittade en krypande fästing på badrumsgolvet innan. 
Men även fått se trevligheter som en nässelfjäril DS

5 kommentarer:

Gnistra i Norr sa...

Vilken fin tidningsamlare! Den gjorde sig väldigt bra i vitt. Trevlig söndag!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättefin tidningslåda, roligt och få nytt i köket. Och det var första fästingen jag hört om iår, men man träffar på dom mer med hund i huset.
Kramar
AnnaMaria

vita björkebo sa...

Å vilken fin tidnings samlare...Jättefin...å va skönt när du känner dig nöjd med ditt kök...,visst e det en skön känsla...

Ja strax blir det soffmys här oxå..
Ha en skön kväll..
ANNA

Therese Wahlström sa...

Hoppas du haft en mysig helg trots/med jobb, och tack så mycket för grattishälsningen! :)
kram

LyckligaPraliner sa...

Lådan blev väldigt fin i vitt :) Blev lite beklämd över din häst som jag förstår var väldigt älskad.... Fästingar ger mig mardrömmar!!