måndag 25 april 2011

Borta bra men hemma bäst??





Ja, MrJ och jag diskuterade det på vägen hem.
Oftast är det väldigt skönt att få komma hem när man varit iväg.
Men i sommarstugan har vi alltid med alla våra fyrbenta
och därför finns det ingen hemlängtan.

Hade nog mer än gärna stannat hela veckan.
Men vissa av våra blommor här hemma var väldigt glada över att se oss.
Men efter lite vatten reste de sig fint igen.

Men frågan är om inte sommaren snart är här.
9 myggbett sitter nämligen och kliar på min stackars kropp.

Nu vankas det snart lite mat,
sen blir det film i soffan tror jag allt.


Hoppas ni haft en underbar dag,

Kramar


PS Passade på att ta med lite syrenkvistar hem, och några kvistar från ett träd som har underbara söta små vita blommor. Men som jag tyvärr inte kan namnet på DS

2 kommentarer:

I mina gömmor sa...

Mysigt med kvistar! Undrar om det kan bli blommor på syrenkvisten, det vore ju härligt!

Kram/Malin

Svarta tassar i vit soffa sa...

Hallojsan!
Usch och fy för myggbett! 4 st har jag hunnit med att få under den här helgen. Inte alls trevligt! :(
Kram
Jenny