tisdag 26 april 2011

Lite loppisfynd





Denna lilla kupa hittade jag nu i eftermiddag när jag gav mig iväg 
bort till en av stadens loppisar.
Efter lite sökande hittade jag även det lilla fatet.
Tyckte de passade riktigt fint ihop.
Så just nu får det pryda en av byråerna i sovrummet där jag har mina smycken.

Även denna robusta och härliga lampfot fick följa med hem:






Så den pryder nu köksfönstret.
Tanken var ju att jag skulle fynda till sommarstugan.
Men tyvärr fann jag inget av det vi behövde dit.

Men är så glad över mina andra fynd att jag gärna fortsätter jakten 
på möbler till stugan.

Nu vankas det lite middag.
Sen hundpromenad med SysterYster 
i det underbara sommarvädret.

Kramar





5 kommentarer:

Mitt Vita Björkebo sa...

Fina fynd...
Längesen jag var på loppis jaktnu..,känner det drar i tarmen....
Tror det får bli en loppis torsdag ;).
Grattis till finvädret..
Här har det varit mulet hela dagen och nu regnar det:(.
Nyttigt för naturen,men trist för mig..
Hoppas på under tills i morgon..
Kram till dig och hoppas din dag varit fin ...
ANNA

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej.. Vilka fina loppisfynd du hittat :) gillar verkligen kupan, en sådan är jag med på jakt efter.. Hoppas du finner något till stugan nästa gång :) Ha en fortsatt skön kväll. Stor kram till dej

I mina gömmor sa...

Vad fina saker du hittade! Gillar verkligen glaskupan, passade ju perfekt med fatet. Visst blir man glad över en så lyckad shoppingtur!!!

Kram/Malin

Anonym sa...

Ljuvliga loppisfynd;) och vad bra att du inte hittade allt du sökte för det innebär ju att du måste besöka fler loppisar, och det är ju ett trevligt nöje.

Önskar dig en skön ledig dag och en härlig helg

Rebeccas DIY sa...

Fina fynd. Glaskupan blev jag extra förtjust i, såna letar man ju alltid efter men de känns sällsynta. Ha en underbar helg!