fredag 8 april 2011

Andra steget i frisk-manipulation




Frisk luft och en underbar hund som alltid ställer på bus.
Blev en härlig skogspromenad.
Gick inte så fort men fick iallafall komma ut och röra lite på mig.
Dix sökte efter bollar och matte sökte överallt efter vårtecken.
Inga vackra blommor så långt ögat såg.
Men detta är ju faktiskt också vårtecken:

Geggiga skogsvägar
och

Porlande bäckar

Så nu är det dags att bli redo för jobb.
Kommer bli lite tyst här på bloggen i helgen tror jag.
Idag jobbar jag till 21.00
Imorgon börjar jag 8.00 och slutar inte förrän 14.00 på Söndag.

Så önskar er alla
en riktigt
Trevlig Helg


Kramar
Malin

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Hi hi, det gäller att se det positivt. :-) Visst är det också vårtecken.

Svarta tassar i vit soffa sa...

Geggiga skogsvägar är absolut ett vårtecken! Och geggiga hundar :)
Hårfärgning är ett bra sätt att manipulera sig frisk på. Köpa nytt smink, som jag egentligen inte behöver, ligger oxå högt upp på min manipulations-lista.
Önskar dig en fin helg!
Kram
Jenny