torsdag 14 april 2011

Semester, men var är solen?



Idag är det Torsdag, och semester.
Men knappt sovit något då jag fick hämta MrJ på jobbet när han slutade.
Hade skurit sig olyckligt i fingret så ville inte cykla hem.

Men trött eller inte är det nu dags att möta dagen.
En hel del måsten står på schemat, bla:
Ska katterna och Dix få sin vaccination. Kissara ska även få lugnande.
Sen ska pälsen bort, och de ska duschas och bli härligt vår fina.
Förbereda tacopaj inför kvällens roligheter hos en Kollega.
Kommer bli mycket tjöt och glada skratt.
Köra MrJ till jobbet mitt i allt så han kanske kan cykla hem idag.
Dixenpixen måste ju få sitt med.
Och så lite annat smått och gott, vet dock inte riktigt hur jag ska få ihop allt exakt.

Men hoppas det faller sig perfekt under dagen.
Hoppas ni får en riktigt mysig Torsdag,


Kramar

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Jag tror solen kommer, är lite disigt här också.
Och jag är också ledig ända till måndag, så himla skönt. Lycka till med katter, körning och paj.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Låter som om det kommer bli en fullspäckad men bra semesterdag!

Rocka på!

Ellinor

LyckligaPraliner sa...

Vad menar du med att pälsen ska bort? Ska de inte ha den kvar funderar jag.....