torsdag 14 april 2011

Skrattkramp i magen

Riktigt trevlig kväll.
Har varit hemma hos en arbetskamrat tillsammans med 
nuvarande och två "föredetta" arbetskamrater.
God mat och mycket skratt.

Och vilket underbart ljuvligt hus.
Önskar nästan att jag haft kameran med mig.
Att dessutom kunna spana ut över hästhagen när man satt vid köksbordet 
väckte mycket gamla minnen till liv.
Saknar verkligen min älskade Dark Shadow.






Tyvärr var jag tvungen att ta bort henne den
10 Oktober 2008
Minns dagen som igår, den värsta dagen i mitt liv.
Hon var gammal och hade astma.
Men fick ca 9 underbara år med henne.
Många lyckliga minnen och en fantastisk underbar vän.

Hoppas ni haft en mysig Torsdag.
Jag har faktiskt skönt nog hunnit med alla "måsten".


Kramar



2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du haft en bra kväll!

Det är jobbigt att sakna... Men ibland skönt på något vis...

ellinor

Anonym sa...

Så fin häst! Kram Hanna som älskar skrattkramp