måndag 11 april 2011

Bokälskare, titta INTE hit.......




I helgen har jag varit på ett ställe som heter
Det är både en vanlig fokhögskola.
Men sen har de även temakurser och sommarkurser för 
utvecklingsstörda.
Det är även där jag ska jobba 4 veckor i sommar, 
innan semestern.
Men på skolan har de iallafall ett bibliotek.
Där de nu gav bort vissa utvalda böcker gratis.

Nu är det så att jag struntade i vad böckerna handlade om....
Tänkte använda dem till olika pyssel.
Vissa är helt enkelt bara gamla och snygga utanpå.
Visa har underbara gulnade blad där man kan avläsa en historia
på tummat papper.

Så nu längtar jag till tiden finns för mer
spännande pyssel utmaningar.

Hoppas ni alla får en ljuvlig start på veckan idag.


Kramar




3 kommentarer:

Anonym sa...

Gamla böcker är verkligen vackra! Ska bli spännande att se vad du hittar på :)

Ellinor

Hildas hem - Sofia sa...

Man kan pyssla av nästan vad som helst. Gamla böcker är ju toppenbra!

Hoppas att du snart får tid till ditt papperspyssel :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

Vita Björkebo sa...

Härligt,gamla böcker är såååå vackra..
är dom redan förbrukade kanman göra underbara saker med dessa....

Nyfiken på dina resultat=)..Ha en fortsatt skön måndag nu..
kram ANNA