tisdag 1 mars 2011

Vart tog dagen vägen?

Kan lova att det var riktigt skönt att sätta sig i soffan nu.
Dagen har bara farit förbi.
Men hunnit måla 1/3 av köket iallafall.
Varför ska det vara så mycket skrymsler och vråer i vårt kök för?
Vill ju bli klar NU!

MrJ beställde iallafall tapeterna idag =)
Han gillade systers och mitt förslag.
Så förhoppningsvis kanske det kan bli tapetsering i helgen.
Men vågar inte hoppas på för mycket.
Imorgon jobbar jag ända till 17.15 så misstänker att det inte lär bli mycket målat efter att Dix är rastad och jag har fått mat i magen.
Men man vet ju aldrig när energispraket sätter igång.

Nu ska jag iallafall kolla 
Sofias Änglar 
på kanal5play.se
Pyssla lite med tackkorten samtidigt innan jag stänger ögonen och kryper i säng.


Over'N'ouT



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det där med tid och energi är förrädiskt.. Slutar alltid tidigt på fredagar och tänker att jag skagöra mycket men ibland är man bara död - andra dagar, tex torsdagar då jag slutar 18.30 kan jag vara jättepigg och få mycket gjort..

Hoppas ni får ett bra folw idag!

Ellinor