torsdag 10 mars 2011

Sommarlängtan





Frusen och snuvig.
Huvudvärken ligger i bakgrunden men lite bättre idag, 
härligt.
Fick besked igår om att sommarjobbet är mitt om jag vill ha det.
Alla veckor jag ansökt om.
Det betyder sen semester som startar i Göteborg med Roxette konsert.
Underbart.
Nu ska bara MrJ få igenom samma veckor han med.


Hoppas ni får en underbar Torsdag.
Själv har jag nästan precis tagit mig ur sängen.
Pyssla lite med tackkorten nu kanske.

Kramar


PS. Blom-bilderna är från vår sommarstuga sommaren 2010.
Den sista är en härlig sommarkväll här i Vetlanda vid Östanå. DS

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhhhh!!!! SOMMAR! Att man bara längtar framåt... varför kan man inte stanna upp och vara nöjd o glad för det som är nu?

det får bli dagens tankenöt det där... Jobbigt läge att det är den typ otrevligaste dagen på länge, snålblåst, regn/snö och kallt som attan...

well well - krya på din så du kan jobba på i köket i helgen! Själv står det shopping med syrran på schemat imon - kul!

Ellinor

Therese Wahlström sa...

Hoppas du känner dig lite bättre!
kramar