torsdag 17 mars 2011

Vad är det för vitt i luften?

Parkeringen börjar bli vit?!?!?!

Men Här inne är det iallafall vår,







Blev en trevlig hundrastning ikväll.
Traskade upp till en kär vän och sen fick hundarna busa vilt medan vi kunde tjattra av oss lite.
Men fy så kallt.
Började dessutom falla vitt små fnyk från luften efter en stund.

Alltså, jag älskar vinter, men nu vill jag ha vår, värme och ställa undan vinterkängorna.
Men här inne i renoveringskaoset spirar iallafall våren med videkiss-knoppar och nya pärlhyacinter på väg upp.

Får njuta av det så länge.

Men nu ska jag äta varm soppa.
Sen tror jag allt det får bli en soff-kväll.
Köket ska jag ju ägna mig åt hela helgen typ.


Hoppas ni får en mysig Torsdags kväll,

Kramar

1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Neeeej! Inte snö!!! Fel, fel, fel!

Hoppas våren snart hittar tillbaka till dig :)

Ha en fin kväll!
Kram Sofia