onsdag 9 mars 2011

För tidig 30 års kris?







Två nya kuddar har det blivit idag.
Zlatan var mycket nyfiken och ville gärna "hjälpa" till genom att busa runt och krypa under tyget.
Men gick till sist att få ordning på allt.
Så en stor kudde och en liten med spets blev det.
Den med rosor har jag köpt på loppis.
Men har tyvärr ingen innekudde till den än, så fick improvisera lite med en vanlig kudde så länge.

Det är väldigt intressant hur man kan förändras med åldern.
(nu låter jag VÄLDIGT gammal)
Jag har ALDRIG haft något direkt intresse av inredning, pyssel, sy eller annat som kräver att man håller sig lite still.
Färg och form har heller aldrig varit min starka sida.

Pojkflicka

I skolan var det träslöjd som gällde och lyckades med nöd och näppe få ett G i syslöjd.
Sen jag flyttade hemifrån har det bara mest varit nödvändiga och "bra och ha" grejer hemma hos mig.
Träning, djur och natur har alltid varit prio ett.
Undrar nu om jag fått för tidig 30 års kris?
Men det är verkligen så kul att pyssla, fixa och trixa här hemma.
Göra egna saker och jag har en hel lista med framtida projekt som ska göras.

Som ni ser finns det bara tre kuddar i sängen.
Men det har inte funnits någon tanke på att man ska ha kuddar där tidigare =P
Det är så kul att gå från inredningsobegriplig till inredningsnörd.

Nu ska jag tvinga i mig lite mat och slappa i soffan.

Kramar




Inga kommentarer: