torsdag 3 mars 2011

Fotavtryck och färdig målat




Detta skåp kommer bli öppet 



Många jobbiga skrymsler.
Men nu är det klart.





Klåpare?!?!
Tappade balansen när jag skulle måla det höga skafferi-skåpet.
Men satte ena foten på en av hyllorna och tyckte jag stod jättebra så.
Men strumpan var inte ren och värmen från bygglampan och elementet gjorde det svettigt.

Blev en aningen nervös när jag såg det mörka fotavtrycket på hyllan när jag skulle gå ner.
Men har som tur är lyckats trolla bord det med en trasa och målarfärg =)
Men under färgen har jag nu satt mitt fotavtryck på detta kök.

Kan också skryta med att all skåps-inredning nu är målad.
Bara lite på utsidan kvar och runt fönstret.
Men för trött och skakig för att orka ge mig på det.
Så MrJ får fixa det sista imorgon.

Min älskade MrJ "återuppstår" ju dessutom imorgon.
Underbart.
Så tråkigt när han jobbar eftermiddag.
All kontakt sker via telefon och det är så tomt här hemma.
På måndag kvällen kan jag tycka det är lite små skönt att få en stund för mig själv.
Men resten av veckan är det bara tomt, ensamt och saknaden efter honom är stor.
Men saknad ska ju vara bra säger de, så får leva på det.


Nä, nu väntar sängen!
Imorgon är det FREDAG.


Over'N'ouT


Inga kommentarer: