tisdag 15 mars 2011

Mjölksyra och snart snöfria stigar


Opps, en liten bit av hörlurar-sladden
råkade visst komma med ;)

Tomat???


Efter en månads träningsuppehåll pga renoveringen och sjukan så tog jag mig i kragen ikväll.
Ajajaj, mina stackars ben har blivit lata.
Tur att envisheten är kvar iallafall.
Men fick bli ett kort kom-igångpass på 40 min i lugnt tempo 
(fanns ju tyvärr lite is kvar på stigarna, men barmarken är på gång).

Men trög som jag är så hade jag ju även trälat med rullstolspromenaden precis innan.
Självklart utan motor uppför kullgatebacken.
Så viss mjölksyra fanns ju redan.
Men skönt att va igång iallafall.

Nu får det bli blodpudding till middag.
Sen ska jag filura lite i köket.


Hoppas ni haft en härlig tisdag,
på återseende.

Kramar


1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt bra jobbat!

Nu har vi äntligen fått duschen tillbaka hemma och därmed har jag lovat mig själv att börja träna igen. Tänkte köpa ett gäng hantlar också...

Kram!
Ellinor