tisdag 1 mars 2011

Vår månad





Kunde inte somna direkt igår.
Så låg och bläddrade lite i en tidning och hittade en jättemysig sida i senaste numret från
tove hem & trädgård.

Beskrivning på hur du kan göra en egen snygg "lappkudde".
Så nu har jag ett till framtida projekt i min samling när köket blir klart.

Annars så känns det väl som igår i kroppen.
Men hoppas dagen flyter fram smärtfritt.
Skulle va skönt om jag kunde hinna måla lite i eftermiddag.
Men jobbar till 16.00 och så Dixen och middag och annat plock.
Men hoppet är det sista som överger ;)
Får försöka spara på energin till i kväll helt enkelt.


Hoppas ni får en mysig tisdag.
Förresten, ni har väl inte missat att det är 1 Mars idag?
Mars är väl årets första vår-månad.


Over'N'ouT

1 kommentar:

Anonym sa...

Dagen kommer att bli topp! Ha den inställningen, det som var igår var igår och nu är det idag. IDAG ÄR EN BRA DAG!

Lappkudden ser jättefin ut, jag sydde ett litet lapptäcke en gång som blev fint men inte så proffsigt, jag har helt ekelt inte tålamodet...

Självklart kommer du kunna måla och om inte så var det något viktigare som kom i vägen som behövdes ännu mer!

JAA! Det är helt underbart att det är mars nu! Längtar som en tok till typ mitten av maj... Då ser hela världen ut som en fräsch sallad! För att citera en you tube-profil;

DE E NAJS!

Ellinor