tisdag 1 mars 2011

Jag ska måla hela världen lilla mamma....












Idag har vi haft kalas på jobbet.
En av våra elever fyllde 20 år igår.
GrattisGrattisGrattis
Det har vi firat med sång, musik, ballonger, serpentiner, paket och dumletårta.
Tror jag har världens bästa jobb.
Arbetsdagen avslutades med en härligt svettig rullstolspromenad.
Sen en promenad hem för att hämta Dix och så en timmes promenad till.
Längtar sjukt mycket efter att få börja träna igen.
Förkylningen känns faktiskt lite bättre idag, hejja hejja!

Nu är det middag, omelett direkt ur stekpannan =P
Sen är det bara att hoppa i målarkläderna och greppa penseln.


Hoppas eran start på Mars månad varit ljuvlig.


Over'N'ouT

PS. Bjuder på lite bilder av saker jag önskar ska få finnas i mitt kök, när det blir klart.
Kommer från bla Cést la vie Home, Alvas hus och Two Shabby Chicks. DS

2 kommentarer:

Anonym sa...

mycket fint!
Den första skålen från IbLaursen fick jag i julklpp :)

Ja, ditt jobb låter så sant som det är sagt som om det har sina fördelar

Dumletårta låter helt fantastiskt!

Ellinor

Therese Wahlström sa...

Mmm, de där skålarna är ju bara "to die for"! Underbart fina :) Vill ha dem med i mitt lantkök vi kommer få i Tångerda! Läääängtar... :)

Skönt att förkylningen börjar bli bättre så du snart kan hoppa i träningskläderna igen!
kram