torsdag 3 mars 2011

Man kan vända en dålig start

Löneförmån?

Dix och Akila i somras

Vilken dag.
Men efter lunchen har det faktiskt gått rätt bra.
Men känns att det bara blivit en kopp kaffe på hela dagen.
Vi har fotmassage på eleverna på torsdag eftermiddagen och sen avslappning när fötterna är klara.
Var väldigt välbehövligt att få slappa lite gott i sackosäcken vill jag lova.
Så tack vare det gick det jobba vidare till 16.00.

Väl hemma kopplade jag Dix direkt och gick upp till min kära vän Mia.
Råkade dock berätta för Dixen vart vi skulle innan vi gick.
Så hon drog glatt hela vägen för att få hälsa på Akila och busa av sig.

Fick även se det ursöta lilla underverket Joy.
Men vågade bara kika lite lätt ner i barnstolen.
Livrädd för att smitta ner henne med alla mina basilusker jag bär runt på.
Keso-omeletten är nu i magen.....inga ursäkter kvar.
Bara att byta om och ge sig in i köket igen.


Over'N'ouT


PS. Fick frågan om mer bilder från köket innan. Ska försöka ta några igen efter jag målat.
Men det som händer syns ju inte så mycket just nu. Hoppas på roligare bilder i helgen DS

Inga kommentarer: