onsdag 9 mars 2011

Sjukstuga






Vaknade med dunkande huvudvärk.
Insåg att det var dags att faktiskt lyssna på kroppen.
Så idag är jag hemma.
Det jobbiga är att det egentligen bara är huvudvärken som stör mig.
Lite halsont, frusen och trött i kroppen med, men det har jag ju gått med i över 2 veckor nu.
MenMen, kanske lika bra att ta en hemmadag.
Hade ju ändå inte fixat jobbet med denna tråkiga skallebang.

Så idag får det bli lite småpyssel.
Kanske klistra lite tackkort, sy något kuddfodral (om jag hittar någonstans att vara) och slappa i soffan.

I eftermiddag kommer kära far och kopplar in vattnet iallafall.
Spännande nu när man äntligen börjar se lite resultat.
Sugen på att shoppa loss massa nytt till köket nu.
Så får se om frestelsen blir för stor nu när jag ligger med datorn i knät.
Köp knappen är väldigt lockande då.


Hoppas ni får en bättre onsdag än jag,
utan skallebank och med massa solsken.


Kramar






1 kommentar:

Anonym sa...

Huvva - inte kul! Bra dock att få hjälp med vattnet!

Här är en trist arbetsdag, men det går an.

Ingen skallebank men heller ingen sol...

ellinor