tisdag 8 mars 2011

Lite snabbstäd i kaoset








Nu är diskhon nedsänkt.
Imorgon ska vattnet kopplas in.
Jippi!!!

Svärmor och Torbjörn var här och hjälpte till med nedsänkningen.
Torbjörn fyller även år imorgon.
HippHippHurra
Så lite fika fick det allt bli.
Dagens andra semla för min del, men är det fettisdagen så är det.

Men var skulle vi sitta???
Så medan de jobbade på i köket gjorde jag en snabbstädning i vardagsrummet och lyckades gräva fram vårt bord under flyttkartonger, kokplattor och massa annat skräp.

Fick bli en snabb-makeover, men trots kaos blev det lite mysigt.
Allt är ju dessutom nedpackat.

Nu får det bli Sofias Änglar innan sängen.

Hoppas ni njutit av minst en semla denna härliga fettisdag.


Kramar
Malin






2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att det rör på sig! Trevligt med fikabesök också!

Det blev en och en halv semla för mig igår, det räcker...

Ikväll ska jag nog börja spackla vår ovanvåning - du är inte sugen på å spackla lite åt mig? Jag menar, du kan ju det där nu :)

Ellinor

FruNeroLindström sa...

Haha, jo, har ju upptäckt att jag har en hel del dolda talanger under denna renovering.
Men tror det blir lite långt att åka för att visa dig mina "grymma" färdigheter.
Vi har ju dessutom börjat prata om att vi ska köra på med sovrummet och kontoret med nu direkt när vi ändå bor i kaos =S Så tror jag kommer va lagomuttråkad på spackel ändå när allt är klart här.
Kram