lördag 12 mars 2011

Tack för ert förtroende



Så kul att så många peppar att det är klart jag ska sy gardinen själv.
Tack för förtroendet,
många har nog missat inlägget där jag berättade att jag knappt fick G i syslöjd ;)
(finns att läsa HÄR)

Men gillar ju utmaningar och har överraskat mig själv många gånger den senaste tiden.
Så gör ett försök.
Ska bara beställa tyget först.
Samtidigt ska jag beställa tre stora lampor med olika färger på sladdarna.
Vi ska nämligen även göra en egen taklampa till köket.
Men avslöjar inget om hur den kommer bli tills den är klar.
(Både tyg och lampor kommer från Ellos)


Nä, nu ska vi bli redo för Jönköping.
Shoppa hem det sista till köket.
Tyvärr lär det bara bli det som får inhandlas.
Så kommer nog hitta massa annat jag vill ha.
Varför är det så?
När man får och kan shoppa loss då hittar man inget.
Men när man inte får, då hittar man massa.


Jaja, ha en underbar lördag kära läsare.

Kramar

1 kommentar:

Monika sa...

Spännande att se vad du hittar på med lampan :o)

Jag formligen avskyr att sy. Vet egentligen inte varför. Hihihi! En symaskin tar fram mina allra sämsta sidor, kan man säga ;o)

Jag brukar alltid tänka så här.......

"Det finns inga misslyckanden-Bara nya erfarenheter"

Soliga vårhälsningar

Monika