söndag 30 september 2012

Sista September

På morgonen när cykeln togs till jobbet
såg det ut att kunna bli en riktigt fin dag igår.



Vart har året tagit vägen?
Nu går det alldeles för fort.
Bara 3 ynka månader kvar tills jag ska börja jobba
fullt igen och det är MrJ´s tur att vara hemma.
ångest

Idag står det mycket på schemat.
Jag jobbar delad tur.
Här hemma ramlar det in folk vid 8.
Då ska det fixas i pannrummet och alla element ska få nya
termostater och grejer.

Tur vi tog en lugn myskväll med lite lördagschoklad igår.
Älskar Marabous helnöt, men snacka om sockerkick när det inte äts så ofta.
Vilken är er Marabou-favvis?

Hoppas ni får en riktigt mysig Söndag,
Kramar

7 kommentarer:

katha´s kortmakeri sa...

Helt klart är vanlig mjölkchoklad min absoluta favvis.
Ha en fin dag!
Kram Katha

Hemma på Sjuan sa...

Härliga morgonbilder!
Så gott med choklad men just nu försöker jag låta bli den....
Ha en bra söndag! Kram Suss

Vit dröm sa...

Min favvo är schweizernöt!! Mmmm
Ha en fin söndag!
Kram Anna

Emilias sa...

Ja, tiden går så vansinnigt fort. Helt otroligt!!

Jag gillar den med daim bäst, nom nom!

Ha en fin dag du med, jag ska snart ta mig en sväng till gymmet!
Kramar

Frederica sa...

Jag gillar den nya Chrunchy Corn (stavas?) :)

Ha en bra dag på jobbet!
Kramar

Linda sa...

Här är favoriten den med Daimbitar i. Mums!

Ha en trevlig söndagskväll.
Kram Linda

Kia sa...

Det var 5 år sen jag åt nån men frukt och mandel gillade jag.

Ha en skön söndag!
Kram Kia

Ps. Sprang igår med. : )