söndag 2 september 2012

Lite skryt ;)







I fredags blev puzzlet äntligen klart.
Har varit en perfekt avkoppling under trötta dagar.
Lite hjälp av gäster och MrJ har jag fått.
Men de flesta bitar har jag faktiskt själv
lagt på plats.

Nu är det åter 1000 bitar i en låda.
Men måste säga att det är ett härligt avkopplande tidsfördriv.
Perfekt för sådana som mig som ibland måste tvinga sig
till att lugna ner sig lite, men då ändå måste ha något att göra.

Hoppas ni haft en skön Söndag,
Kramar

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhhhh stort grattis. Här älskas det med att läggas pussel men det var ett tag sedan. Kanske skulle ta och plocka upp pusselmattan och rulla ut den och börja vrida och vända på bitar igen, för som du säger det är en perfekt avkoppling för de som ibland måste tvingas till att varva ner;)

Önskar dig en skön kväll
Kram
Annie

Vit dröm sa...

Bra jobbat :)
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Ljuvligtvitt - Frederica sa...

Oj vilket tålamod du har också ;)
Jag orkar knappt bygga ihop grabbarnas när det ska städas undan, haha.

Tyckte Stella om att cykla? :)

Kram!

Emilias sa...

Åh puzzla som är så roligt :) nu blev jag riktigt sugen!

Ha en fin start på veckan nu!
Kram