fredag 21 september 2012

Välkommen in.


God Morgon underbara Fredag!
Tänk att helgen snart kan inledas, igen.
Under ett uppehåll i regnet igår passade jag på
att plantera om min mårbacka.
Nu vågar jag inte ha den ute längre.
Blir ju bara kyligare och kyligare om nätterna.



Nu återstår att se om jag kan lyckas få den att överleva vintern.

Idag har jag lite pyssel på G inför morgondagen.
För då är det ingen vanlig dag.
Men det avslöjar jag mer om i helgen.
Men nu kör vi först ett styrkepass så kroppen vaknar till.

Hur ser dagens Fredagsmys ut hos er?
Här blir det nog en lugn kväll.
Kramar


7 kommentarer:

Vit dröm sa...

Jag älskar Mårbacka, absolut den finaste blomman enl mig :)
Här blir det tapas ikväll, och mys framför tvn skulle jag tro-hoppas på att hålla mig vaken!!
Hmm vad är det för spännande som händer imorgon?
Ha en bra dag!
Kram Anna

Vita huset 28 sa...

Hej va fin din mårbacka är. Ja mina har också kommit in nu.

Kanske kan tipsa varann hur vi ska göra för o få de o övervintra inne :)

Örngottet kan man köpa löst o kostar 20 kr, är 50x60 cm.
Men du kan ju alltid sy av de så de passar till dottern.

Ha en skön fredag
Börjar kl 13 idag efter min lediga dag igår så de känns som långledigt :) Jobbar visserligen i helgen också men rätt bra tider så de gör inge.

Kram Camilla

Unknown sa...

Gomorron fina du....Jag har flera pelargoner som jag sparar å det går jättebra om dom nu inte frusit inatt...;))
Här hemma blir det oxå lugnt,så har vi det för det mesta...

Önskar dig en riktigt skön Fredag..
KRAAAAM!!!

Linda sa...

Här har jag precis hoppat ur duschen efter ett styrketräningspass. Så skönt när det väl är gjort. Nu kan vi klappa oss själva på axeln och njuta ordentligt av helgen. :)

Trevlig fredag!
Kram Linda

Totte sa...

jag vet jag vet :) varför det inte är någon vanlig dag!!!!
ses imorn. pusss

Marianne sa...

Vilken fin mårbacka du har! så ser INTE min ut:(
Kommer att kika in varje timme i förhoppning att få se vad det inte är för vanlig dag i morgon;)
Kram

Emilias sa...

Det blir tacos här till fredagsmys :) Händer inte så ofta faktiskt.... Men ska bli gott :)

Nu får du minsnn lägga upp den där plank-övningen! :)

Kramar