söndag 23 september 2012

Pyssel-present








Vilken trevlig Lördag vi fick.
Massa god mat och träffa nära och kära.
Självklart kollade vi även på Körslaget.
Kan man ju inte missa när man är Vetlandabo.

Kära syster fick pengar till en KitchenAid.
Men för att det inte skulle bli enbart ett kuvert
så hade jag pysslat ihop en hemmagjord.
Jaja, kanske inte den vackraste.
Men som sagt, roligare än bara ett kuvert.

Håll utkik under eftermiddagen, då kommer info om utmaningen.
Och jag hoppas den ska passa både inbitna träningsnördar
och er som är lite sugna på att bara komma igång.

Ha en skön Söndag,
Kramar

7 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Malin! Vilken bra ide' att pyssla ihop en :) jag fick oxå en kitchen aid när jag fyllde 25.. Men mina nära & kära hade slagit in jäst, mjöl, socker.. Ja allt som hör bakning till :) Ha en mysig Söndag! Kram Tilda

Unknown sa...

Men vad härligt pysslig du är. Sådan rolig idé. HOppas kära syster blev glad;)

Önskar dig en mycket härlig söndag
Kram

Beas sa...

Vilken rolig idé! :-D

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Nä, vilken rolig idé.
Vart hon glad?

Vad hittar ni på idag?
Vi har riktigt skitväder denna helg :(

Kram, kram!

Vit dröm sa...

Haha vilken kul idé!!
Hoppas hon blev glad!
Ha en fin söndag!
Kram Anna

Kia sa...

Vilken snygg! : ) du kanske skulle börja tillverka?

Ha en skön söndag!
Kram Kia

Frederica sa...

Hahah, Okeey nu vet jag garanterat att jag gillar dej ;) Vilken kul ide! Och BRA present, vem önskar sej inte en sån?!

Härligt att ni har så fint band du och din syster!
Samma här med min syster, och det känns underbart att ha en så nära vän ♥

KRAMAR