onsdag 19 september 2012

Startar lugnt




Idag startar vi lugnt.
Lite orolig natt så kroppen är inte riktigt vaken än.

Denna svarta fotoram köpte jag till lägenheten.
Men bilder hann aldrig skrivas ut så den är fortfarande inplastad.
Tänkte jag idag skulle finna en lämplig plats åt den så den kan få komma upp.

Men först lite mys och bus med Lilla S.
Ikväll vankas det åter gympa.
Onsdagarna är nu mera efterlängtade vill jag lova.

Annars får vi se vad dagen bjuder på i övrigt.
Hoppas ni får en riktig härlig dag.
Här kikar solen in genom fönstret just nu....
precis den typ av energikick som kan behövas denna segstartade dag.
Kramar

11 kommentarer:

vitapusselbitar by me sa...

Fin ram! Roligt att ha fina bilder i!
Jag är helt slut här hemma också, efter denna natten med två sjuka barn:(
I kväll har jag Pilates!
skönt att komma i väg en sväng:)
HA en fin dag med lilla S!
KRAM ELLE

Unknown sa...

Hejsan!
Snygg ram som du säkert hittar en bra plats till.
Viken fin höstkrans du har gjort.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Jo rå vi är på banan igen. Lillen är väl lite snorig fortfarande.

Hur mår ni? Har ni haft en orolig natt? :( Tråkigt, det är så svårt att bli människa igen efter en sån natt.

Ha en fin dag! Kram!

Marianne sa...

Här är det också en riktigt seg morgon, fick tillb snuvan och huvudvärken i natt:( För mycket pussande på barnbarnen kanske, men det är det värt!;)
Ha en härlig dag!
Kram

Unknown sa...

Tjillevippen..;)) Japp ingen stress på morgonen då ska man unna sig att ta det lugnt...;))
Den ramen var jättefiiin,snyggt att samla ihop ett gäng bilder sådär..;))

Ha en riktigt skön Onsdag nu..
KRAMAR till dig!!!

Beas sa...

WOW..vilken toppenfin ram. TÄnk att använda några rutor till nedskrivna minnen också. Ex: "Jag minns när vi..." "Tänk att..."
"Den bästa stunden är när vi..."

Blir liksom hyperinspirerad här. :-D

Beas sa...

Måste testskriva, blev osäker på om jag kunde posta här alls...

ååååååååå sa...

Jättefin ram! Den tycker jag absolut du ska sätta upp :)

Och vilken fin krans!! :D
Jag är urkass på sånt , men ska nog oxå försöka mig på nåt liknande framöver :)

Kram Verra

Kia sa...

Också spanat på nån liknande ram. Snygg!
Din krans du gjorde blev toppen. Dags att göra höstbollar,av löv, snart med barnen.

ikväll blir det kanske boxning för min del. Så kul men det var längesen nu så jag kommer väl krypa därifrån!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Frederica sa...

Har ju redan tjuvtittat på instagram att det händer grejer med ramen ;)
Du är så pysslig, det gillar jag!
Som leksaken i nästa inlägg. Jag har också gjort liknande, men något du lärde mig var att ha ris istället för makaroner pga de kan sätta i halsen, ett jätte bra tips! TACK :)

Kul att du gillar gympan så pass att du längtar efter den :)
Jag vill med komma igång, men måste vänta några veckor..

Nu är du välkommen i min nya blogg! ♥

KRAM

Linda sa...

Snygg ram.
Jag vet hur det kan vara. Vi hade en köksklocka innan som man kunde sätta i egna bilder i men det blev liksom aldrig av.:)

Kram Linda