lördag 22 september 2012

25 år

Idag förändrades mitt liv avsevärt för 25 år sen.
Till största del bara ljuv underbar lycka,
men visst, även solen har sina fläckar,
men sådant brukar vi vara duktiga att reda ut fort.
Tack mamma och pappa!
För min älskade underbara syster och bästaste vän




Grattis på 25 års dagen älskade fina du.
Så idag ska vi självklart kalasa.

Vad hon ska få får ni se ikväll eller imorgon.
Imorgon kommer även lite funderingar kring en Oktober utmaning.
Hoppas ni hänger på.

Hur ser era Lördags planer ut?
Kramar





5 kommentarer:

Kia sa...

Grattis till syster! : )

Lördag idag. Handbollsträning för A imorse och sambon och N åkte och hämta ett lass med ved. Jag ska väl snart ge mig ut i regnet med Zigge. Annars blir det en lugn dag.

Hemma gym låter bra! Duktig du är Jag har funderat på att säga upp mitt gymkort på sats för att träna hemma men samtidigt är det så skönt att träna en stund på lunchen. Vi får se??

Ha en toppen helg!
Kram Kia

Emilias sa...

Grattis till henne :)
Hoppas det blir ett trevligt kalas!
Kramkram

Sofi sa...

Grattis till din syster!

Dagen har spenderats inomhus med diverse småfix:)

Jag är på! Såklart!
Utmaningar gillar ju jag:)
Spännande att se vad det blir?:)

Ha en fin kväll!

Kram på dig

Ulle sa...

Det här allesammans som läser är två helt underbara systrar med båda fötterna på jorden!!
Underbara människor att få ha i sitt liv! Båda är alltid glada å leendet på läpparna och nära till skratt å fniss!
Hoppas du har gett henne en ny helium ballong med så att hon inte rymmer igen...
Puss <3

LyckligaPraliner sa...

Så fint skrivet om din syster :) Hon är nog lika glad för dig tror jag :)

Ann-Louise