torsdag 6 september 2012

Blocketfyndet

OBS!
Ursäkta dåliga bilder.
Kameran fick batterislut så fick duga med iphonebilder!






Igår kom skåpet på plats.
Måtten var perfekta.
Har haft riktigt svårt att finna något som är ca 150 brett.
Det mesta är antingen 140 eller 160.

Men tanken är nu att det ska göras om en del.
Två dörrar ska bort.
Hyllplan ska ändras och lås ska bytas på
dörren längst till höger.
Sen ska det ju givetvis bli vitt.
Men först bäst att se om det funkar som jag 
tänkt med de andra ändringarna.

Annars blir det nog ett perfekt skåp för kontoret 
för att svälja massa pysselsaker.

Redan Torsdag, galet var veckorna går.
En långrunda med Dix nu på morgonen
och sen hoppas jag kunna köra ett pass styrka.
Se om tröttheten i kroppen bara är trötthet
eller så kanske den hopplösa snuvan bryter ut så
jag kan lägga mig och vila och sen resa mig pigg och kry.

Hoppas ni får en härlig dag,
Kramar


7 kommentarer:

Emilias sa...

Hej!
Såklart det ska bli vitt :) Kommer bli jättefint tror jag!

Roligt att följa varandra på Insta också :)
Ha en fin dag!
Kramar

katha´s kortmakeri sa...

Kommer säkert att bli jättefin!
Lycka till!
Ha de gott.
Kram Katha

katha´s kortmakeri sa...

Kommer säkert att bli jättefin!
Lycka till!
Ha de gott.
Kram Katha

Marianne sa...

Perfekt, kommer att sluka massor!
Tänk vilken bra färg vitt är:)
Ska försöka ha överseende med att du sprider dina snuvbaciller på bloggen;)
Ha en skön dag!
Kram Marianne

hemma hos lilla mej sa...

Kommer bli kanonfint .Ibland har man tur....Ha en härlig torsdag.Kramar Rita ♥

vitapusselbitar by me sa...

Wow! Vilket fint, kommer bli jätte bra, passade jue perfekt där på den platsen, i bland har man TUR!
Fint med vitt:)
tack för dina tips om träningen, det hjälper mig som inte vet någonting! Igår var jag på pilates, ont i kroppen idag, men ett bra pass att börja med så här efter graviditeten! ha en fin dag kram Elle

Ljuvligtvitt sa...

Men så perfekt det passade där ;)
Spännande och se hur det blir sen, kan inte föreställa mig efter din beskrivning :P ?
Men vitt förstår jag att det ska bli! Kommer nog bli kanon ;)
Ha en mysig kväll!
Kramar