tisdag 25 september 2012

Mysigaste picknicken



Kan ni lösa deras kluriga rebus?
Svar kommer längst ner.

Igår hade jag och 3 gamla kollegor världens mysigaste picknick.
Först ute under mysiga filtar.
Goda baguetter och tilltugg, mycket skratt och härliga samtal.
Vädergudarna var på vår sida.
Men till sist kröp kylan in även under filtarna.
Så kaffe och kaka intogs hos oss.

En otroligt söt inflyttningspresent hade de även med sig,





Tack än en gång för en underbar och trevlig kväll.

Kunde ni lösa deras rebus?
"Pick"-"Nick" ;)

Ha en fortsatt härlig Tisdag,
Kramar



6 kommentarer:

Vit dröm sa...

Haha ja den var bra :) Fin inflyttningspresent!
Ha en skön tisdag!
Kram Anna

Frederica sa...

haha, jag gissade på pungkula? :P
Pick-nick va bättre!

Så mysigt det ser ut :)
Fint dukat och allt..

Kram

Marianne sa...

Så mysigt!
Nä inte kunde jag gissa, men bra va den!:)
Kul inflyttningspresent, blir nog göttis!:)
Kram

Anonym sa...

Ha ha Alfred gissade pungboll! En jättehärlig kväll, det gör vi om! Kram Hanna

Emilias sa...

Åh så mysigt det ser ut :) Vilket perfekt höst picknick väder ni fick!!

Hoppas du haft en bra dag!
Kramar

LyckligaPraliner sa...

Och jag kikade på bilden och tänkte - Va?! Är det en snopp?! :)) Ja ursäkta mig för det och att jag till råga på allt skrev s-ordet också :))

Så mysigt det ser ut på bilderna och en väldigt fin inflyttningspresent.

Ann-Louise