måndag 24 september 2012

Ny vecka, nya möjligheter




4 generationer damer!

Då var helgen redan över.
Lördagen spenderades ju med firande av kära syster.
Söndagen försvann i ett nafs och innehöll
fix i pannrummet och tråkig, men ack så nödvändig storhandling.
Tänk vad pengar man bara äter upp!

Men nu är det en ny vecka med nya möjligheter.
Lilla S har fått gröt i magen så nu blir det morgonrunda med Dix.
Sen ser ju vädret faktiskt lovande ut.
Gräsmattan behöver verkligen klippas efter alla regniga dagar.

Men det jag längtar mest efter är kvällen.
Picnic med underbara tjejer står på schemat.
Håll tummarna för att vädret håller i sig.

Hur ser er start på veckan ut?
Kramar


Ps. Glöm inte ladda inför Oktober-utmaningen, sprid gärna länken till gårdagens inlägg på er blogg. Så fler får chans att möta hösten på ett mer hälsosamt sätt. Ds.

8 kommentarer:

vitapusselbitar by me sa...

Mysiga kort. och vad fina ni är du och lilla S!!! :)
KRAM ELLE

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Malin !

Oj så mysigt att kunna ha fyra generationer damer.
Mysigt ! :)
Jag längtar efter min mormor väldigt mycket....

Ska hålla tummarna. Det verkar bli en toppen fin dag.
Ha en fin vecka !
Och vilken Söt Prinsessa du har där hemma :)

Kramar Sirpa

Unknown sa...

Härliga bilder och din dag/kväll verkar bli riktigt mysig...;))

KRAM på dig å fortsätt njut av dagen!!

Vit dröm sa...

Härliga kort från en härlig helg!!
Ha en skön em/kväll!
Kramar Anna

Emilias sa...

Heej!
Åh, du har gjort min dag idag Malin, efter din fina kommentar imorse! Den värmde långt in i hjärtat!!

Har du haft en bra dag?
Jag försökte mig på träning, lite lätt på gymmet. Kändes ganska ok först men sen började det snurra och snurra så jag fick avbryta, så himla segt. Borde ha stannat hemma en dag till, jag vet ;)

Ser fram emot utmaningen vääääldigt mycket nu!'
Kramar

E sa...

Malin du var väldigt lik din mormor : )

Frederica sa...

Det var ju faktiskt himla härligt med en promenad idag, så jag måste nog anta utmaningen ;)
Ska länka i min blogg såklart!

Så fint kort på dej och Stella :)

KRAMAR!!

Ellinor sa...

Vilka snyggingar!