fredag 7 september 2012

Mysiga kurande höst













Tycker September börjat väldigt bra.
Visst är det kallare och blåsigare.
Men veckan har ändå bjudit på mysiga, fina dagar.

Igår kväll kom det regn.
Robinson-finalen sågs nerkurade i sängen.
Tända ljus och smatter mot rutan.
Underbara, mysiga höst!
Dock var jag inte nöjd med vinnaren av Robinson.
Hejjade från start på Leif & Anna.
Tyvärr kom ju ingen till final och då fanns mitt hopp på Robban.
Men icke!
Vem höll du på i årets omgång?

Idag är det redan Fredag igen.
Ikväll ska jag iväg på mys till en jobbarkompis.
Ser jag fram emot.
Hoppas ni får en riktigt mysig dag,
Kramar


PS. Tack för alla tips om klistermärket på dörren. Visst önskar jag att tid fanns att göra Suzis idé. Måla den vit och sätta i ett runt frostat fönster. Men för mycket projekt på gång redan så får nöja mig med att försöka få bort klistermärket bara. DS

5 kommentarer:

vitapusselbitar by me sa...

Godmorgon!
Ja du jag är också av den rastlösa typen, behöver hög musik och ös när jag tränar! Någon som skriker på mig, kämpa på! en gång till!
Men har varit så mycket sista tiden, och har varit för "mycket" stress, så detta fungerade för att få mig lugn en stund inom mig!
Men tanken är att gå på ett pass i veckan med med just ÖS!!!
Igår gick jag även powerwalk så idag värker ben, mage och rygg efter två dagar av träning:)
Men man blir så mycket gladare! Så nu är det bara att KÖRA!
Visst är det mysigt med att krypa ner under filtar och tända massa ljus, älskar hösten, en favorit!
Tittar dock inte på robinson så har ingen aning om vem som var en värdig vinnare iår!
ha en fin fredag vännen!
KRAM ELLE

Ljuvligtvitt sa...

Håller med, det har varit en fin början på hösten :) Hoppas det fortsätter!

Så mysigt med alla ljus!
Och "dom där" passade bra hos dej ;)

Ha så trevligt ikväll!
Kramar

hemma hos lilla mej sa...

Bara så härliga bilder visar du idag.Ja denna veckan har gått i raketfart men är nog för set varit fina dagar.Bara så fint med ordet lycka.Vart hittar jag dom .Bara så fint.Önskar dej en mysig fredag,kul att gå bort till en go jobbarkompis.Mys och njut.Kramar Rita ♥

Sandra:) sa...

Så himla mysigt med höst och vilken fin tavla :)

Nina sa...

Va roligt att du kikade in :D

Ja det vart en kanon tripp. Men ja mygg klarar jag mig utan :P

ha en super fin dag!