torsdag 27 september 2012

Blommor, smycken & choklad....

....i all sin ära.
Men min MrJ känner verkligen mig,



Fick en helt galen bröllopspresent av honom.
En ny Polar RS 300X pulsklocka med GPS-sensor.

Jag är inte mycket för tekniska prylar. 
Men när det kommer till tekniska träningsprylar är jag otroligt mutbar.
Min första pulsklocka från polar fick jag när jag fyllde 18 år.
Så i snart 10 år har jag haft en kul koll på träningspassen.

Detta blir nu min 3:e polar.
Med nya grymma funktioner och vilken motivation det ger.
Hade gärna gett mig iväg vid 22.00 igår kväll,
men fick snällt lägga mig och sova.
Har drömt om att springa i natt.
Så vid 9 ger vi oss iväg, med sällskap av en underbar vän.
Testa klockan och testa passet inför måndagens "mamma-bootcamp".

Vad ger dig träningsmotivation?
Hoppas ni får en mysig Torsdag,
Kramar

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin present, mitt i prick. Snart är du ute och springer, själv ska jag mer lufsa...fniss. Ska leta svamp till dagens sås, är ledig idag.
Kramar
AnnaMaria

Theres sa...

blir motiverad av att jag klarar mera och mera för varje gång jag tränar. sedan att kroppen börjar att förädras är inte fy skamm heller. men det bästa är att jag orkar vara mera aktiv med dottern och både hon och jag ÄLSKAR det.

Marianne sa...

Haha, är inte så mycket för det här med smycken choklad och blommor jag heller!
Hellre inredningsgrejer, en symaskin, eller en egen fin skottkärra till trädgården det skulle va nåt...
Men däremot hade jag stått som ett fån om jag fick det där, träningsanalfabet som jag är;)
Att det är den perfekta presenten till dig kan jag däremot förstå!:)
Vilken grej du gör med din mammagympa, bra där!
Kul att vara några stycken och vilket flås ni ska få:)
Ha en härlig dag!
Kram

Unknown sa...

Åh vad härligt det är när det träffar mitt i prick;) Hoppas du får roligt med din lilla nya leksak idag

KRam
Annie

Beas sa...

Vilken härlig present. Jag önskar mig en Garmin Forerunner. Det är också GPSfunktion som jag VERKLIGEN behöver...fy rackarns så många gånger jag löpt vilse i skogen, skulle känna mig mycket tryggare då.

(Du gjorde helt rätt i att skippa trendklädesjippot på Lindex för tösen)

Unknown sa...

Va härligt när man får nåt som man verkligen vill ha..;)) Jag kan ju inte träna så mycke men prommisar blir det några ggr i veckan iallafall...;))Å då får min nya fina systemkamera följa med ibland som jag fick av min älskling i somras..Det är ju så himla roligt att fota..;))

KRAMAR till dig å ha en ljuvlig dag!!!

Kia sa...

Har aldrig provat pulsklocka.

Min träningsmotivation åker berg och dalbana just nu!! i söndags vakna jag av att jag ville ut och springa men sen har det varit dåligt med det hela. Körde styrka i förrgår hemma och ikväll ska jag hitta på något också.

Ha en toppen dag!
Kram kia

Ulle sa...

Haha med gps funktion! Det var kul! Så att han håller koll vart du är å springer så du inte har hamnat hos mig på en kladdkaka ist för att springa då lr?!?!!! Hihi

Emilias sa...

Underbar present! Funkade den bra?

Resultat motiverar mig, när man känner att det går framåt :) och min sambo, som peppar mig som bara den!!

Hoppas du haft en fin dag!
Jag ska stupa i säng snart... TRÖTT!
Kramar