måndag 28 januari 2013

VAB-premiär


Jaha, då var det siste mans tur.
Sen hoppas vi skiten lämnar huset i minst en evighet.
Denna hemska magsjuka.
LillaS hade det i Lördags och nu är det MrJ´s tur.
Så dags att lära sig VAB-träsket nu.

Kan lätt erkänna att det var skönt att få lämna hemmet
för lite mammaträning i friska luften på förmiddagen.
Extra snö har det ju kommit i natt med så
vi fick oss lite extra motstånd.

Tur hunden måste ut sen igen med.
För tror det bara är bra om jag och LillaS vistas ute så mycket det bara går.
Men nu kallar hushållsarbetet - diskmaskinen ska tömmas och åter fyllas.
Sen måste nog även tvättmaskinen få sig lite arbete.
Ha en skön måndag,
Kramar

5 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas att ni slipper baskelusker nu då sedan, samt så mysigt att sticka iväg på lite mammatid för sig själv =D
kramar

Marianne sa...

Frisk luft är aldrig fel!
Hoppas ni alla blir friska nu och får hålla er friska!
Vilket charmigt fågelbad ni har. Lär nog bli poppis i sommarvärmen:)
Kram

anettan sa...

Vilken otur ni haft. Usch, hoppas ni får vara friska nu. Kram Anette

Sofi sa...

Hej vännen!
Fy för magsjuka:(
Hoppas han blir frisk snart!

Ha det gott!

Kram på dig

Kia sa...

Frisk luft är bra! Jag och Zigge tog oss en springtur igår kväll. SÅ skönt! Han följer mig som en igel när jag klär på mig löparkläderna, han vet vad som gäller. :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia