torsdag 10 januari 2013

Träningsinspiration


Lite nytt till mammatränings-passet är tanken.
Internet kryllar av inspiration och massa matnyttigt.
Men visst är det en helt annan sak att bläddra i en bok?!?

Igår fick stadens bibliotek sig ett besök.
MASSA härlig kvällslektyr,
svårt bara att låta bli att hoppa upp och ner i sängen för att 
testa på nya övningar ;)
(hederliga styrketräningsövningar, låt inte fantasin skena nu).

Om ni sitter inne på bra sidor där ni finner inspiration
när det kommer till träning och övningar så tar jag gärna och kikar på dem.

Men nu får det nog bli lite frisk luft med hund och familj
innan sista arbetskvällen ska påbörjas.
Ha en underbar Torsdag,
Kramar

10 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

;) fantasin skenade lite faktiskt...
Duktig du är med din träning. Ikväll kör vi ett pass på gymet, kram Suss

theres sa...

igår så fick näringslära följa med mig in i sängkammaren. mannen var inte lika imponerad av det som jag. *ler*

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ville bara kika in och önska dig en fin dag...))

Stor kram rara du
Susanne

Kia sa...

Låter bra! Jag brukar också titta runt lite om man hittar några bra övningar att köra hemma.

Ha en toppen dag!
kram Kia

Frederica sa...

Lite roliga bilder hann dyka upp ;P

Jag trodde inte jag skulle kunna vara med i vår. Då barnen fått ändrade dagistiden, och på ynka tre timmar skulle jag aldrig hunnit iväg och tränat, och lagat lunch.. ja allt de där :P
Men nu verkar det som att J får vara pappaledig på måndagar i vår också :D
Så då ska jag bara låta hostan försvinna helt.

Hoppas du har det bra på jobbet!
Många kramar

Home2tiny sa...

Det är du som inspirerar mig med träning så några tips har jag tyvärr inte att ge dig. Ha en fin kväll. Kramisar Tina

Marie sa...

Duktig du är och vi har skaffat ett träningsspel till vårat wii som är superbra man blir ordentligt genomkörd =D

anettan sa...

Tycker också det är lättare att titta i böcker men på nätet finns det ju hur mycket info somhelst. Kram Anette

Unknown sa...

Lofsans mammablogg om träning är ju himla bra men den har du väl redan besökt antar jag....

Emilias sa...

Hihi du är rolig du :) håller med dig, helt annat att bläddra i en bok!

Vi har faktiskt Paolo boken 'men var längesen jag kikade i den. Får ta mig en kik tror jag :)

Vad händer i helgen?
Kramis