onsdag 2 januari 2013

Onsdag






Systers mysiga nyårsdukning.

Nedräkningen inför verkligheten har börjat på allvar.
På fredag är det dags att börja ge sig ut i verkligheten och arbeta.
Skrämmande, välbehövligt, kluvet och motiverande på samma gång.
Men försöker att inte tänka på det.
Utan njuter av de sista två lediga dagarna vi har allihop tillsammans.

Idag väntar en tur till tippen och stan. Handla och lite annat fix.
Renoveringen i källaren har påbörjats lite smått igen.
Men ett problem finns, var gör vi av alla möbler ;)
Hoppas vi kan lyckas grunna ut det idag kanske.

Är ni tillbaka i vardagen än eller lediga även denna vecka?
Hoppas oavsett på att ni får en skön Onsdag,
Kramar






11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin dukning.Här är vi lediga .Bara så skönt .Önskar dej en fin dag.Onsdagskramar Rita ♥

Marie sa...

Näee nu är det vardag igen, ska iväg och jobba strax här, skönt på ett sätt att komma igång igen =D

Så snygg dukning =D
kramar

Frederica sa...

Fin dukning!
De där glasdekorationerna har jag spanat på länge ;)

Här började året med sjukdommar igen :(
Hoppas ni har bättre tur!

Kramar

Kia sa...

Åh är det dax att börja jobba. Ska pappa vara hemma? Tiden går fort, snart har hon flyttat hemifrån. : ) Min "lilla" fyllde 6 år igår, så hon är inte så liten längre.
Vi är lediga här fast jag var en snabbis till jobbet idag och fixa en grej. Börjar ordentligt på tisdag igen. Synd bara att det är så tråkigt väder! Hade ju varit kul om man kunde åka skidor.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Unknown sa...

Ser ut att ha varit en mysig nyårsmiddag. Här är vi lediga fram till måndag då börjar vår verklighet igen och jag längtar lite efter den. Saknar rutinerna:)

Önskar dig härliga sista dagar
Kram

Vit dröm sa...

Imorgon blir det att jobba igen men det känns helt okej. Fin dukning din syster gjort!
Ha en skön kväll!
kram Anna

Sofi sa...

Hallå!

Jättefin dukning!
Så du börjar jobba på Fredag, är det första passet efter mammaledigheten eller efter Julen?:)
Vad jobbar du med?
Jag har börjat idag men min Gustav är ledig den här veckan med, så det var riktigt segt att gå upp i morse:)

Ha det fint!

Kram!

Marianne sa...

Härligt att få sätta sig vid ett så fint dukat bord!
Här är vardagen i gång på halvfart, rätt så skönt:)
Lycka till med din nya vardag, det kommer nog kännas rätt okej att få jobba lite efter föräldraledigheten.
Kram

Home2tiny sa...

Verkligheten börjar i morgon, då är det slut på julledigheten. Hade gärna varit hemma ett tag till. Finns så mycket man vill göra. Fin nyårsdukning din syster hade gjort. Kramisar Tina

anettan sa...

Tjusigt! Jag har jobbat även förra veckan, å tillbaka i allvaret även om det blev en mjukstart. Kram Anette

MirEll sa...

Min långa, härliga föräldraledighet är slut på måndag och jag är inte ett dugg motiverad men nu är det som det är.