söndag 10 mars 2013

Söndag med gratis hyrfilm?


Igår när jag surfade in lite på facebook såg jag att någon lagt upp denna länk.
Räddare i nöden!
Var ju inte alls sugen på en kväll med melodifestivalen.
Så bor du i närheten av en Hemmakväll-butik och är sugen på en söndag med film
så kan jag rekommendera att ni klickar er in på deras facebook-sida.
För erbjudandet om att hyra en film gratis gäller ju även idag.


Mr Bond fick följa med hem till oss.
Enligt MrJ var den kanon.
Någon annan var grymt trött och somnade si sådär 30 minuter in,
nämner inga namn ;)

Idag har man kunnat uppdatera sig om mello.
Låter som resultatet var kluvet.
Svenskarnas röster ville en sak, medan de internationella röstarna en annan.
Vann rätt låt enligt dig?

Ha nu en underbar Söndag,
Kramar

13 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt hänt:) vilket bra tips det skall jag kolla upp!!! Ang mellon... Alltså tyvärr bryr jag mig väldigt lite om hela programmet... Stor kram!!

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Bra tips, tror det får bli en film idag som man kan kolla ikväll.
Vet inte om rätt låt vann. Jag tyckte som svenska folket men låten som vann är ju absolut inte dålig.
Ha en fin dag.
Kram Jennie

anettan sa...

Ibland är man trött bara så enkelt är det ;) Robin var bra och kändes trovärdig om jag jämför med en del "fjanar" haha. Men min favorit låt var nog State of drama. Ha en fin söndag. Kram Anette

Veronicas Lantliv sa...

Jag tycker att rätt låt vann. Vanligt fenomen det där med att somna till filmer som man sen får kolla igen en annan gång :)
Kram Veronica.

Home2tiny sa...

Nej rätt låt vann inte, du gjorde rätt i och se Skyfalls istället, (eller om du ser den idag hm) en kanonrulle tycker jag med. Ha det bäst. Kramisar Tina

Lotta sa...

Ja fe blir spännande de blir inskolning start 6 maj så de blir nog bra. Ska bara ha 15 timmar i veckan så de blir nog roligt för Elsa tror jag allt,
Jaså ska han vara hemma med s även när er nya lilla bebis kommer? Så ni båda kommer vara hemma?
Ha det så fint!
/ Lotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ibland kan inte ens Bond hålla en vaken, man sover bra till film...fniss. Jag tycker Robin var bra, men inte bäst. Jag hejade på Louise H.
Kramar
AnnaMaria

MirEll sa...

Jag fick det erbjudandet på min mobil men har inte utnyttjat det, här följs nämligen melodifestivalen slaviskt. =)
Jag tyckar att det var rätt låt som vann. =)

Villa Ell sa...

Mello är inget för mig men W vill ju se så då får man sätta sig där och glo! Jag hejade på Sean Banan bara för att och för att jag måste gå emot heheh
Visst är det kanon med mindre bitar till kalaset, du jag är likadan kan vräka i mig tills jag spricker...
Ha en go kväll
Kram Sandra

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej igen Malin !

Söndagsfilm är ju riktigt gött..ang mello så tycker vi nog att rätt låt vann..vi höll en tumme på Munther oxå.
Ha en fin kväll nu...kraaam

Marie sa...

Bra tips, men synd att du somnade för det är en bra film =D

Lotta sa...

Å vad lyxigt ni kommer få njuta av sommaren tillsammans hela familjen

Ja det är väl löste vår tanke med och att hon börjar redan i maj är mest för jag vill att hon ska hinna på lite baciller å liknande innan det blir syskon för Elsa så vi inte får en massa sen. Men vu får se hur det går.
Känns sköntbp veta att hon har en plats iallafall även om jag kommer kanske inte ha henne där jätte mycket på sommaren:) men då vet jag att hon har en plats till hösten :)

Anonym sa...

Japp du är så rätt med Isas fodervärd :D