fredag 1 mars 2013

Nya "mjukisar"




God Morgon efterlängtade Fredag.
Denna dag känns extra välkommen.
Men beror nog på att man var iväg hela förra helgen.
Ett arbetspass kvar och sen vankas en veckas ledigt igen.
Älskar verkligen mitt schema!

Igår firade Gina Tricot här i stan 5 år.
20% på hela sortimentet.
Orkade inte kolla så noga 
men dessa leggings fick iallafall följa med hem.
Mjuka och hur sköna som helst!

Veckans sista gym-pass står nu överst på dagens "to do".
Så glad att jag fullkomligt älskar dessa morgonpass.
På så vis har jag ju fått till 3 extra pass denna vecka
som inte knyckt ens en minut av dyrbar tid från familj och hem.
Ikväll ska hemmet fixas klart inför lördagens 30års kalas.

Hoppas ni nu får en alldeles superduper härlig Fredag.
Kramar



8 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Snygga leggings!
Duktig du är med dina morgonpass, själv har jag svårt att komma igång så tidigt får ta mitt pass efter jobbet ;)
Ha en härlig fredag, kram Suss

Emilias sa...

Hej!
Åh så fina! Jag har länge tänkt att jag ska ta mig en sväng på gina, men har inte blivit av än... Härligt med lite extra rabatt!!

Låter som en trevlig helg ni har framför er! Vi ska ha lite kompisar här imorgon, blir lite fest. Var huuuuur länge sen som helst så ska bli roligt :) Annars blir det träning och en sväng på stan. På söndag tänker jag ligga i soffan o titta på film hela dagen ;)

Ha en underbar fredag nu! Här skiner solen, jippiiiii!

KRAM

MirEll sa...

Snygga leggings.
Låter härligt med en veckas ledighet emellanåt, njut av den.
Ha en bra dag! Linda

Villa Ell sa...

Snygga leggings!
Hoppas att ni får en härlig helg med massa roligt firande :)
Här blev det också en förmiddags träning med hemma träning och en lååååång promenad, men min man hämtade upp mig på vägen efter sin träning så ikväll blir en lugn kväll för imorgon är det dags för födelsedagsfesten som blev inställd för några veckor sedan!
Kram Sandra

Marie sa...

Ohh titta så härliga, så sköna att gå skrota i =D

Frederica sa...

Grymma ;)
Tänk om jag fick ha dina ben :P

Förstår inte hur du kan träna direkt på morgonen? Och att du ens kan gå upp när alla sover? Haha, ja du hör hur morgontrött jag är :P
Men har börjat styrketräna ganska mycket på kvällarna istället. Har tom träningsvärk...

Hoppas du får en fin helg med familjen!
Kramar

Home2tiny sa...

Grymt snygga leggins. Njut av helgen o kul med kalas. Kramisar Tina

anettan sa...

Snygga mjukisar....önskar dig en fin dag. Kram anette