torsdag 14 mars 2013

Lite ljusare redan


De bruna väggarna i gillestugan är nu ett minne blott.
Nu när all cover är uppe är det redan mycket ljusare




Zlatan ville visst vara med på varenda bild ;)
Och det är inte lätt att ta bilder med en iPhone i en källare.
Men en liten tjuvkik får nu ju iallafall.

Tack för era tankar om energi-påfyllning.
De flesta låter som det jag gör:
sömn, frisk luft, umgås med nära och kära, vila alt. träna.


Nu ska jag och Lilla S iväg på något spännande
(iallafall enligt mig).
Lilla S första tandläkarbesök.
Sen hoppas jag hinna kunna åka på ett pass Pump
vid lunch innan jobbet.

Ha nu en härlig Torsdag,
Kramar



12 kommentarer:

Villa Ell sa...

Fy för den där förkylningen som verkar lura i kroppen... Jag blir också lättirriterad och trött vid sådana tillfällen...
Kul att se bilder under jobbets gång!
Som tur är har snön försvunnit här, solen skiner men det är kallt!
Går man på tandläkar besök nu??? Vi gör inte det i våran kommun ännu, vi har bara vart på info möte om att INTE äta socker, han sov rakt igenom hela träffen!
Idag ska vi till bvc på ett års kontroll och se vad den lille klumpen väger och mäter!
Ha en fin fm med S och en bra em på jobbet
Kram Sandra

anettan sa...

Det blir ljust och fint. Är det samma som body pump? Det testade jag häromdagen, inte helt lätt....haha. Kram Anette

Unknown sa...

Så fint det börjar bli, längtar tills vi tar tag i vår gillestuga.

ÖNskar dig en härlig dag
Kram
Annie

Linda sa...

Wow, så ljust och fint det blir!

Hoppas att tandläkarbesöket går bra. Det brukar det göra om mamman är cool och det tror jag nog att du är. :)

Ha det bra!
Kram Linda

Emilias sa...

Godmorgon!
Oj vad ni jobbar!! Och vad fint det blir :)

Ha ni en härlig dag och hoppas tandläkarbesöket går bra!

Vet du något mer om den 6 april? Jag hoppas så häääääääääääär mycket på att du kan då!!!!

Kraam

Queen of Kammebornia sa...

Vad roligt att få göra fint!

Kia sa...

Ljusare inne och ljusare ute! :)
Tack, N mår bättre. igår trodde jag hon var feberfri för hon var väldigt pigg men på kvällen hade hon nästan 38 igen. Så skumt för hon är inte sjuk i övrigt??
Idag tog vi en snabbis till jobbet, vissa saker måste man få iväg. Storhandla och hem.

Ha en toppen dag och hoppas du piggar på dig!
kram Kia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer bli ett ljust fint rum, ni har jobbat på bra. Hoppas det gick bra hos käftis, jag jobbar med tandvård, men från 3 år.
Kramar
AnnaMaria

Sofi sa...

Hej!

Så ljust och fint det blir!
Kul när man börjar se resultat:)

Hoppas tandläkarbesöket gick bra?!

Ha det fint !

Kram Sofi

Hemma på Sjuan sa...

Härligt när det blir ljust o fint!
Hoppas du hörde segervrålet i Borohallen ;) Var i Landsbro bor ni?
Hoppas du kryar på dig, kram Suss
Ps Stort grattis ;)

Marie sa...

Så fint det kommer bli och läckert att han heter Zlatan =D

Frederica sa...

Ja vilken skillnad! Golvet gör också mycket! Kommer bli jättebra det där :)

Första tandläkarbesöket, så stor hon är nu :) Fick hon tandnorste och tandkräm? ;) Det blev mina killar jätteglada över fast dom hade det hemma :P

Såg ditt otroligt söta fynd på instagram ;)
Ha en härlig fredag, äntligen fredag!!
Kramar